درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 372857 | 09 مهر 1403 ساعت 21:34

دلنوشته قالیباف برای نصرالله؛ سید، برادر و پاره جگرم بود

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیدحسن نصرالله برادر و پاره جگرش بود، گفت: نصرالله زنده است، چون مقاومت زنده است.
دلنوشته قالیباف برای نصرالله؛ سید، برادر و پاره جگرم بود


محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دلنوشته‌ای در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد.

رییس مجلس نوشت:

«سید عزیزم بود؛ برادر و پاره جگرم بود. برای قوی کردن دست مقاومت و دیدن رضایتش خون دل خوردیم، خطر کردیم. خوشحالم که با سپهبد شهید کاری کردیم که نماز شکر سید را دیدیم. لبخندش لطف خدا بود.

‏خون سید در رگ‌های مقاومت جاری است. نصرالله زنده است، چون مقاومت زنده است. دست حزب‌الله پر است.»

دلنوشته قالیباف برای نصرالله؛ سید، برادر و پاره جگرم بود

منبع: fararu-780999



عکس خوانده نمی‌شود