درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 370868 | 02 مهر 1403 ساعت 13:36

نماینده مجلس برای مذاکره با آمریکا شرط گذاشت

«رییس جمهور در مورد مذاکره با آمریکا اشاره کرد که اگر آمریکا نسبت به مواضع خود عدول کند و برگردد، قاعدتاً مشکلی برای مذاکره نخواهیم داشت.»
نماینده مجلس برای مذاکره با آمریکا شرط گذاشت


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: در رابطه با بحث آمریکا و ایران هیچ چیزی تغییر نکرده و همان وضعیت گذشته است.

تا زمانی که آمریکایی‌ها دست از شرارت و خصومت و طلبکاری‌های بی‌مورد بر ندارند، موضع جمهوری اسلامی ایران تغییر نخواهد کرد.

رییس جمهور در مورد مذاکره با آمریکا اشاره کرد که اگر آمریکا نسبت به مواضع خود عدول کند و برگردد، قاعدتاً مشکلی برای مذاکره نخواهیم داشت.

الزاماً برای مذاکره مشکلی نداریم، اما مذاکره‌ای که در شرایطی صورت بگیرد که منافع ملی ما را هم تامین کند.

اما مذاکره مشروط به این شرط است و آمریکایی‌ها تاکنون هیچ حسن نیتی در مورد این شرط نشان ندادند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: fararu-778118



عکس خوانده نمی‌شود