hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصاویر) مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ؛ فقط ۱ دستگاه در جهان

(تصاویر) مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ؛ فقط ۱ دستگاه در جهان

مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ، تلفیقی بی‌نظیر از هنر و مهندسی است. این خودرو که توسط کوچ بیلدری با نام کاروزریا تورینگ سوپرلجرا در میلان طراحی شده، با خطوط زیبا و منحنی‌های دلنشین، یک اثر هنری متحرک است. این نمونه اولیه در سال ۲۰۰۸ رونمایی شد. اساس کار روی مازراتی کوپه گرن اسپرت متمرکز بود که کوچ بیلدر معروف ایتالیائی پروژه جذاب و متفاوتی را به نمایش گذاشت.

مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ متولد شده توسط کوچ بیلدر معروف کاروزریا تورینگ سوپرلجرا واقع در میلان، یک شاهکار است که از ترکیب میراث و نوآوری متولد شده است. این خودروی مفهومی با الهام از طراحی‌های نمادین آلفا رومئو، ایزوتا فراشینی و لانچیا فلاینگ استار در دهه‌های ۳۰، تجسمی از خطوط هماهنگ و روان است.

به گزارش عصر ایران، A۸GCS برلینتا با استفاده از مواد کامپوزیتی پیشرفته ساخته شده و نه تنها چابکی سبک وزن را به دست می‌آورد، بلکه بالاترین استاندارد‌های ایمنی و مقررات زیست محیطی را نیز رعایت می‌کند. سابقه کار این تیونر ایتالیائی به سال ۱۹۲۶ باز می‌گردد.

پیشرانه ۴.۲ لیتری ۸ سیلندر این مازراتی ۴۰۰ اسب بخار خروجی و ۴۵۲ نیوتن متر گشتاور دارد. بدنه آلومینیومی روی شاسی فولادی سوار شده و رینگ‌های ۱۹ اینچی نیز این مجموعه را همراهی می‌کند. سیستم ترمز برمبو در چرخ‌های جلو از دیسک ۳۳۰ میلیمتری با کالیپر‌های ۴ پیستونه و در چرخ‌های عقب از دیسک ۳۱۰ میلیمتری استفاده می‌کند. وزن خالص این خودرو ۱۱۵۰ کیلوگرم است.

مازراتی A۸GCS برلینتا تورینگ

منبع: fararu-758343

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد