hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > دینار عراق و لیر ترکیه درجا زدند؛ قیمت درهم امارات پایین کشید/ خبر مهم درباره ارز اربعین

دینار عراق و لیر ترکیه درجا زدند؛ قیمت درهم امارات پایین کشید/ خبر مهم درباره ارز اربعین

اقتصادنیوز: امروز در بازار قیمت‌ها شیب نزولی را تجربه کرده‌اند، قیمت دینار عراق اما به مانند لیر ترکیه و درام ارمنستان با ثبات قیمتی که داشت، 45 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

به گزارش اقتصادنیوز، پایان معاملات روز یکشنبه برای بازار ارز تهران به مانند روز گذشته نبود و قیمت‌ها در مقایسه با آنچه در روز اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری رقم زدند؛ مسیر متفاوتی را تجربه کردند و صعودی شدند. معامله گران معتقدند تغییر مسیر امروز قیمت ها در بازار به معنای تغییر روند و فعال شدن جناح افزایشی نبود و از آن با عنوان پولبک یاد کردند.

همچنین برخی از دیگر از معامله گران معتقدند تثبیت قیمت ها در محدوده های فعلی می تواند مسیر صعود را در بازار هموار کند اما تجربه دوره های گذشته انتخابات ریاست جمهوری نشان داده است که از یک هفته تا یک ماه پس از برگزاری این رویداد سیاسی، خبری از صعودی شدن قیمت ها نیست و پیشروی قیمت دلار در کانال 59 هزار تومان که سایر ارزها را هم با خود همراه کرد، تنها یک پولبک بوده است. حال در ادامه به آخرین قیمت ها در بازار ارز تهران نگاهی خواهیم انداخت.

قیمت دینار عراق امروز 17 تیر 1403

دینار عراق که از ابتدای هفته پاسخ منفی به ثبات قیمت داد و در سمت افزایش یا کاهش بازار نوسان داد؛ امروز هم معاملات را در حالی آغاز کرد و به پایان رساند که نسبت به روز پیش، رنج بود و 45 تومان قیمت گذاری و معامله شد.

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، اخبار مربوط به سفر زیارتی اربعین هم آرام آرام به سر خط اخبار رسانه ها تبدیل می شود و در تازه ترین مورد هم محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در این ارتباط اعلام کرده است که «امسال این آمادگی وجود دارد بعد از برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی و در راستای تکریم زائران، عرضه ارز اربعین را به صورت دینار در شعب منتخب شبکه بانکی آغاز کنیم.

به گفته او «در اربعین امسال نیز به هر زائر متقاضی به میزان ۲۰۰ هزار دینار ارز به نرخ ETS که در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مبادله می‌شود و هیچ کارمزدی هم نخواهد داشت.»

دینار عراق

نرخ امروز ریال عمان

امروز در بازار ریال عمان اما در مقایسه با روز گذشته عقب نشینی کرد و 400 تومان ارزان شد. ارزش هر ریال عمان عصر امروز و در پایان معاملات بازار به 156760 تومان رسید.

آخرین قیمت درهم امارات

روند حرکت قیمت درهم امارات به مانند ریال عمان بود و 142 تومان نسبت به روز پیش پایین آمد تا هر درهم با نرخ 16276 تومان به کار خود پایان دهد.

قیمت لیر ترکیه در بازار

قیمت لیر ترکیه امروز در جریان معاملات بازار نسبت به روز گذشته تغییری را تجربه نکرد و 1840 تومان خرید و فروش شد.

نرخ امروز منات آذربایجان

امروز همچنین قیمت منات آذربایجان در مقایسه با روز پیش 90 تومان کاهش داشت و به 35370 تومان رسید.

منات آذربایجان

قیمت درام ارمنستان امروز

درام ارمنستان هم که همواره کم نوسان ترین ارز بازار است، امروز به مانند لیر ترکیه ثبات قیمت را تجربه کرده است و بدون تغییر نسبت به روز گذشته،‌ 156 تومان خرید و فروش شد.

آخرین نرخ لاری گرجستان امروز

امروز همچنین قیمت لاری گرجستان در جریان فعالیت معامله گران افت 60 تومانی را در پیش گرفت تا نسبت به آنچه در پایان معاملات روز شنبه 16 تیر، تجربه کرده بود؛‌ 22190 تومان معامله شود.

قیمت رینگیت مالزی در بازار

رینگیت مالزی هم امروز را در حالی سپری کرده است که 12770 تومان قیمت گذاری شد. هر رینگیت در پایان معاملات امروز 30 تومان ریزش داشته است.

رینگیت مالزی

نرخ امروز بات تایلند

در نهایت هر بات تایلند امروز در بازار افت چهار تومانی را تجربه کرد و 1648 تومان خرید و فروش شد.

خلاصه معاملات امروز بازار ارز تهران از روند کاهشی قیمت ها نسبت به روز گذشته حکایت داشت؛ فارغ از لیر ترکیه،‌ دینار عراق و درام ارمنستان، سایر ارزها در محدوده رنج نوسان کاهشی را به ثبت رساندند.

منبع: eghtesadnews-658269

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد