hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دستگیری شرور مسلح در شهرری

دستگیری شرور مسلح در شهرری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک شرور در این محدوده خبر داد و گفت: «از مخفیگاه متهم، چهار قبضه سلاح و تعدادی مهمان کشف شد.»

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با ادامه تحقیقات از متهمان یک پرونده درگیری در محدوده "حسن آباد" که پیش از این روی داده بود، مشخص شد یکی از اشرار حاضر در درگیری در مخفیگاه خود پنهان شده است که اقدامات برای دستگیری وی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این مقام انتظامی عنوان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تخصصی؛ مخفیگاه متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ "طرهانی" با اشاره به این که در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح گرم، ۲ قبضه کلت و یک قبضه سلاح شکاری، کشف شد اظهار داشت: علاوه بر این بیش از ۲۵۰ عدد فشنگ نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس اطلاعات شهرستان ری به جرم خود مبنی بر نگهداری سلاح، شرارت و درگیری در معابر عمومی اعتراف و پس از تکمیل پرونده و دستور مقام قضائی به زندان معرفی شد.

فرمانده شهرستان ری در پایان با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتار‌های اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

منبع: fararu-746699

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد