hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > افزایش ۲۱ درصدی دستمزد کارگران مناسب است/ حاشیه‌ سازان باید پاسخگو باشند

افزایش ۲۱ درصدی دستمزد کارگران مناسب است/ حاشیه‌ سازان باید پاسخگو باشند

جمال رازقی گفت: افزایش ۲۱ درصدی دستمزد کارگران در سال ۹۹ قابل توجه و مناسب است.
جمال رازقی نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار در خصوص افرایش حقوق کارگران و اتفاقات روی داده در جلسه شورای عالی کار تاکید کرد: افزایش ۲۱ درصدی دستمزد کارگران در سال ۹۹ قابل توجه و مناسب است.
او با اشاره به اینکه حقوق پرداختی به افراد افزایش خوبی داشته است بیان کرد: افزایش بخش‌های مشوق کارگران در مصوبه حقوق و دستمزد سال ۹۹ به گونه‌ای است که حقوقی که کارگران در سال ۹۹ دریافت می‌کنند بالغ بر ۲ میلیون و۶۰۰ هزار تومان است.
رازقی در پاسخ به این سوال که کارگران از تورم در جامعه گلایه مند هستند نیز تاکید کرد: اگر افزایش حقوق بیش از این مبلغ باشد شاهد ایجاد تورم انتظاری در سطح جامعه خواهیم بود البته رشد قابل توجه‌ای که حقوق در سال ۹۹ دارد می‌تواند پوشش دهنده نیاز کارگران در راستای مقابله با تورم باشد.
نماینده کارفرمایان در شورای عالی کار در پاسخ به سوالی مبنی بر حاشیه‌های ایجاد شده در جلسه تعیین حقوق سال ۹۹ نیز گفت: کسانی که این جلسه را ترک کردند باید پاسخ گوی حاشیه‌های ایجاد شده در جلسه تعیین حقوق سال ۹۹ باشند و اگر این افراد در خصوص حواشی پیش آمده سخن نگویند برای تنویر افکار عمومی نسبت به ارائه گزارش از این نشست اقدام خواهیم کرد.
رازقی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نمایندگان جامعه کارگری از دستمزد مصوب گلایه داشتند که جلسه را ترک کردند نیز بیان کرد: نمایندگان کارگری از دستمزد پیشنهادی رضایت داشتند اما نسبت به ترک جلسه اقدام کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد