hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > قیمت دلار به بن بست خورد/ سکه درجا زد

قیمت دلار به بن بست خورد/ سکه درجا زد

اقتصادنیوز: قیمت دلار و سکه امروز چهارشنبه 17 آبان ماه در مقایسه با روز قبل نوسان خاصی را ثبت نکرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران در روزهای اخیر نشان می دهد که قیمت دلار از نفس افتاده است.‌ نرخ دلار چند روزی است که در یک محدوده خاص معامله می شود و حجم خرید و فروش ها به شدت کاهش پیدا کرده است. طبق ادعای معامله گران قیمت دلار روز سه شنبه و چهارشنبه در بازار تهران با ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید که نوسان محدودی را نشان می دهد. در هرات هم قیمت دلار عصر امروز نسبت به روز گذشته اندکی پایین رفت و با ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید. 

در کنار بازار دلار ، نرخ حواله درهم نیز این روزها در حال درجا زدن است. نرخ حواله درهم صبح امروز با ۱۴ هزار تومان روانه بازار شد و در نیمه ظهر امروز در حدود ۱۴ هزار و 60تومان معامله شد. به عقیده تحلیل‌گران فنی سطح حمایتی ۱۴ هزار تومان در بازار درهم برای دلار بسیار مهم است و تا زمانیکه این مرز حمایتی از دست نرود نمی‌توان گفت دلار به کاهش خود در کانال ۵۰ هزار تومان ادامه می‌دهد. اگر قیمت درهم امروز همچنان در کانال ۱۴ تومان معامله شود حتی قیمت دلار هرات می‌تواند به کانال ۵۱ هزار تومان برگردد. در واقع معامله‌گران کاهش درهم از این ناحیه را شرط لازم و کافی ماندگاری دلار در کانال ۵۰ هزار تومان می‌دانند.

فارغ از بازار ارز ، قیمت طلای جهانی امروز در مقایسه با روز قبل ریزش قابل توجهی را ثبت کرد و تا ۱۹۵۱ دلار پایین آمد اما عصر امروز در زمان نگارش این گزارش ۱۹۵۵ دلار بود که نسبت به دیروز ۱۲ دلار کاهش را نشان می دهد. 

در بازار داخلی ایران قیمت هر گرم طلا در داخل ایران که عصردیروز با  ۲ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان بسته شد، در بازار امروز با ۲ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۷۰۰ تومان  معامله شد که نسبت به روز سه شنبه افت کمتر از یک هزار تومانی را نشان می دهد. همچنین امروز قیمت سکه امامی مانند نرخ دلار نوسان خاصی را ثبت نکرد و در مرز ۲۹ میلیون تومان معامله شد. 

 

منبع: eghtesadnews-608820

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد