hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > رئیسی: کسانی که به نام اسلام، «اختلاف‌افکنی و خون ریزی» می‌کنند، هیچ نسبتی با قرآن ندارند

رئیسی: کسانی که به نام اسلام، «اختلاف‌افکنی و خون ریزی» می‌کنند، هیچ نسبتی با قرآن ندارند

فارس نوشت : رئیس‌جمهوربا بیان اینکه دوران یکه‌تازی آمریکا و نظام سلطه تمام شده است، گفت: دشمن یک بار با خلق داعش، بار دیگر با امپراتوری رسانه‌ای و یکبار با اهانت به نبی اکرم به دنبال این است که امت اسلامی نتواند متحد باشد.
  • رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم جاکارتا گفت: کسانی که به نام اسلام و دین در جامعه اسلامی اختلاف افکنی و خون ریزی می کنند و هیچ نسبتی با اسلام و قرآن ندارند.وی ادامه داد: کشورهای اسلامی امروز باید روابط بسیار صمیمی با هم داشته باشند.رئیسی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز حق مردم فلسطین را پایمال می کند. کسانی که به مسلمانان ظلم می‌کنند اگر وحدت و یکپارچگی و بیداری و دشمن شناسی مسلمانان را ببینند نمی توانند به ظلم خود ادامه بدهند.
  • وی ادامه داد: هدف از سفر من توسعه روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و تمدنی بین ایران و اندوزی است.رئیسی با بیان اینکه اراده ایران و اندونزی برای توسعه روابط اراده قطعی است، گفت: ما روابط خوبی با اندوزی داریم ولی این سطح از روابط کفایت نمی کند.وی گفت: باید برای نجات مردم فلسطین تلاش کنیم. مسلمانی ما در گرو آن است که به مسلمانان مظلوم و محروم در عالم توجه کنیم. ما نسبت به همه مظلومان عالم مسئولیت داریم.هر مظلومی که در یمن، فلسطین، افغانستان، میانمار و ... باشد ما نسبت به آن احساس مسئولیت می کنیم

  • رئیسی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال فتنه های مختلف است، گفت: دشمن یک بار با خلق داعش، بار دیگر با امپراطوری رسانه‌ای، یکبار با اهانت به نبی اکرم و ... به دنبال این است که امت اسلامی نتواند متحد باشد.رئیس جمهور با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال ادامه سلطه طلبی خود در جهان است، تاکید کرد: دلیل مخالفتی که امروز با جمهوری اسلامی وجود دارد به این خاطر است که جمهوری اسلامی نمی خواهد زیر بار نظام سلطه برود.

  • وی با بیان اینکه دوران یکه تازی آمریکا و نظام سلطه تمام شده است، خطاب به آمریکا و نظام سلطه گفت: اگر دنبال دموکراسی هستید بگذارید در فلسطین خودشان سرنوشت شان را رقم بزنند. آمریکا و غرب دروغ می گویند که دنبال دموکراسی هستند. بگذارید در یمن و افغانستان خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند چرا در امور آن دخالت می کنید؟ کشورهای غربی و آمریکا دنبال دموکراسی نیستند دنبال سلطه طلبی و غارت ثروت ملت ها هستند.

  • رئیسی خطاب به دشمنان گفت: سیاست ما گسترش روابط با کشورهای اسلامی است. ما روابط صمیمانه با کشورهای اسلامی را ادامه می دهیم و روز به روز این روابط گسترده تر و صمیمانه‌تر خواهد شد.وی افزود: شرایط کنونی به نفع جبهه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است. دشمنان اگر برای حسن روابط ما با کشورهای اسلامی جان بدهند هیچ اشکالی ندارد.


۲۱۲۲۰

منبع: khabaronline-1769510

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد