hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > قول «انتقام» فرمانده کل سپاه

قول «انتقام» فرمانده کل سپاه

فارس نوشت: سرلشکر حسین سلامی در پیامی به مناسبت شهادت مرزبانان غیور فراجا در سراوان تاکید کرد: گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت عظیم‌الشأن ایران بدانند انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت خواهند گرفت.
  • سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت مرزبانان غیور فراجا در جنوب شرق کشور را به سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور تبریک و تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار فرمانده محترم نیروی انتظامی کشور

برادر ارجمند سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

سلام علیکم؛

  • شهادت پرافتخار مرزبانان غیور فراجا در جنوب شرق کشور در حمله جنایتکارانه اشرار و تروریست‌های جیره‌خوار و تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی استکباری را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و مرزداران غیور انتظامی کشور به ویژه خانواده معظم شهیدان عالیقدر تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

  • گروهک‌های تروریستی اجاره‌ای و دشمنان ملت عظیم‌الشأن ایران بدانند مدافعان مرزهای میهن عزیز در فرماندهی انتظامی کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای عزت، افتخار، اقتدار و سربلندی این سرزمین که همواره مورد حسد و طمع دشمنان است، ضمن تحکیم امنیت پایدار مردمی، انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت خواهند گرفت.

  • به روح بلند شهیدان والامقام این جنایت درود می‌فرستم و با آرزوی بقا و دوام صبر و پایداری خانواده معظم شهدا، موفقیت و سربلندی فرماندهی انتظامی کشور در میدان‌های سترگ و خطیر مأموریت‌های محوله برای صیانت از امنیت و نظم عمومی جامعه اسلامی و انقلابی را از درگاه خدای کریم و نعیم مسألت می‌کنم.

۲۱۲۲۰

منبع: khabaronline-1769180

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد