hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > نماینده ادوار مجلس :جبهه پایداری «دو اتوبوس» بیشتر جمعیت ندارند / یک اتوبوس آن در مجلس است

نماینده ادوار مجلس :جبهه پایداری «دو اتوبوس» بیشتر جمعیت ندارند / یک اتوبوس آن در مجلس است

اعتماد آنلاین نوشت: مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم گفت: جبهه پایداری دو اتوبوس بیشتر در کشور نیست، یک اتوبوس در مجلس است و آقای قالیباف هزینه تقابل با جبهه پایداری را چه بخواهد یا نخواهد پرداخت می‌کند.
  • چرا جبهه پایداری ویترین جریان اصولگرایی شده است؟ آیا تقابل علی لاریجانی با این جریان در مجلس نهم و دهم در جریان بررسی صلاحیت‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هزینه‌ساز شد؟ علی لاریجانی از اردوگاه اصولگرایان خارج شد یا اصولگرایان او را پس زدند؟
  • منصور حقیقت‌پور، نماینده دوره نهم مجلس و مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم به این سوالات پاسخ می‌دهد. در این گفت‌وگو سرنوشت انتخابات مجلس دوازدهم ذیل عملکرد دولت و مجلس انقلابی، نحوه تعامل و تقابل اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس، سهم نیروهای سعید جلیلی در دولت ابراهیم رئیسی، سیاست خارجی دولت ابراهیم رئیسی در منطقه و جنگ اوکراین، برنامه علی لاریجانی برای رقابت‌های اسفند ۱۴۰۲ و پیش‌بینی رفتار شورای نگهبان در انتخابات آتی مجلس نیز بررسی شده است.
  • مهمترین بخش‌های این ویدئو به شرح زیر است:
  • ما در داخل اصولگرایی جریان تندی داریم که آن جریانِ تند ابتدا آقای هاشمی را از سر راه برداشته است. مگر اعتباری برای بزرگان ما قائل بودند؟
  • این جریان که خودش را حق می‌پندارد و خودش را ولایی می‌پندارد. بقیه یا فتنه‌گرند یا جاسوس‌اند یا ساکتِ فتنه‌اند یا افراد دیگر.
  • شاید اعضای رسمی جبهه پایداری، بیشتر از ۲ اتوبوس در کشور نیستند که از این ۲ اتوبوس یک اتوبوسش در مجلس است
  • قالیباف بخواهد و نخواهد هزینه تقابل با جبهه پایداری را پرداخت خواهد کرد



۲۱۲۲۰

منبع: khabaronline-1768746

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد