hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > لاریجانی با «کدام لیست» در انتخابات شرکت می کند؟ / حقیقت پور و نعمتی پاسخ دادند

لاریجانی با «کدام لیست» در انتخابات شرکت می کند؟ / حقیقت پور و نعمتی پاسخ دادند

مهر نوشت: نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ خبری از حضور لاریجانی در رقابت انتخاباتی مجلس با ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی دراین زمینه انجام نشده است.
  • منصور حقیقت پور در مورد ورود علی لاریجانی به رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد. ما که از نزدیکان آقای لاریجانی هستیم و از چنین موضوعی بی اطلاع هستیم.
  • وی ادامه داد: آقای لاریجانی هنوز هیچ اراده‌ای برای ورود به انتخابات مجلس ندارد.نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین در این شرایط هیچ خبری از حضور او، ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
  • گفتنی است، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ازجمله افرادیست که خود را برای رقابت‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی آماده کرده و قرار است با ارائه لیستی در این انتخابات شرکت کند.
  • پیش از این نیز بهروز نعمتی در گفتگو با روزنامه صبح نو گفته بود که «استدلال من این است که آقای لاریجانی ۱۲ سال رئیس مجلس بوده‌اند و به نظرم این مساله کفایت می‌کند. آقای لاریجانی اگر طرح و ایده‌ای دارند باید این را در جای دیگری هزینه کنند. هرچند ایشان اهل مشورت هستند و معمولاً در حوزه‌های حساس از افرادی که صاحب صلاحیت باشند، مشورت می‌گیرند.»با توجه به چنین اظهاراتی، پیش بینی می‌شود که علی لاریجانی قصدی برای حضور در انتخابات مجلس ندارد و خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند.


 

۲۱۲۲۰

منبع: khabaronline-1763839

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد