hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > تندرستی > تغذیه و رژیم > رژیم لیمومی چست؟ فواید و عوارض رژیم با برنامه رایگان

رژیم لیمومی چست؟ فواید و عوارض رژیم با برنامه رایگان

1401/10/4 , 14:42
رژیم لیمومی رژیمی بر اساس مزاج فرد است. اطلاعاتی از فواید و عوارض رژیم لیمومی رت به همراه برنامه رژیم غذایی لیمومی رایگان را در اختیار شما قرار داده ایم.

رژیم لیمومی یکی از رژیم های است که افراد برای افزایش یا کاهش وزن استفاده می کنند.به عبارتی رژیم لیمومی مناسب ترین روش برای رسیدن به وزن ایده آل، درمان چاقی و حفظ تناسب اندام است.همان طور که می دانید افراد چاق با عوارضی مانند دیابت،فشارخون بالا، حمله قلبی، سکته مغزی و افراد لاغر نیز با عوارضی مانند از دست دادن عضله،پرکاری تیروئید،افسردگی و ....روبه رو هستند. اما رژیم لیمومی چیست؟ فواید و عوارض این رژیم چیست؟ آیا این رژیم واقعا نتیجه‌بخش است؟ با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم.

رژیم لیمومی
رژیم لیمومی 

رژیم لیمومی چست؟

رژیم لیمومی یک رژیم آنلاین است که با پرداخت هزینه و پس از دریافت اطلاعات فیزیکی و عادات غذایی شما،رژیمی مطابق با مزاج و طبع به شما خواهد داد.رژیم لیمومی نه تنها برای چاقی و لاغری استفاده می شود بلکه به ما بگوید چگونه تناسب اندام خود را حفظ کنیم. از فواید ژیم لیمومی می توان به ارائه برنامه غذایی مبتنی بر مزاج و متابولیسم، آنلاین بودن تمامی مراحل، طی کردن مسیر کاهش و افزایش وزن به‌صورت آهسته و پیوسته،هزینه مناسب و وجود کارشناسانی که در کنار شما هستند اشاره کرد. 

 


رژیم لیمومی تنها برای کاهش وزن اختصاص ندارد و در هر شرایط بدنی که هستید می توانید از رژیم متناسب با آن استفاده کنید. مثل:

  • رژیم لیمومی برای چاقی
  • رژیم لیمومی در بارداری
  • رژیم لیمومی برای افزایش قد

رژیم لاغری لیمومی

رژیم لاغری لیمومی بر اساس مزاج فرد تنظیم می شود زیرا افراد بلغمی و دموی‌مزاج زمانی که دچار مزاج عارضی شوند، میزان چاق شدنشان زیاد است و تنها روشی که می توان برای کاهش وزن و لاغری ارائه داد، تعادل بین مزاج و متابولیسم بدن است. همچنین با هیچ قرص و دمنوشی نمی توان تعادل در طبع را ایجاد کرد مگر با تغیر برنامه غذایی بر اساس مزاج. ترتیب پرخوری در مزاج های مختلف از بیشترین به کمترین :

رژیم غذایی سالم است که بدن را با مواد مغذی ضروری مانند پروتئین،مایعات،کالری کافی و.. تامین می‌کند.مواد غذایی در رژیم لاغری لیمومی شامل موارد زیر می شود:

  • آب
  • مواد معدنی (مانند کلسیم، پتاسیم و آهن)
  • ویتامین‌ها (مانند ویتامین‌های A، B، C، D، E و K)
  • کربوهیدرات‌ها (غلات کامل،حبوبات،میوه‌ها،سبزیجات )
  • چربی(موجود در محصولات حیوانی و لبنی، آجیل و روغن)
  • پروتئین (گوشت،مرغ،ماهی، محصولات لبنی، تخم‌مرغ، آجیل و لوبیا)
رژیم لیمومی
رژیم لیمومی 

فواید رژیم لیمومی

    1. تعادل در طبع و مزاج 
    2. داشتن فعالیت بدنی 
    3. حذف ضررهای غذایی
    4. ارائه پرهیز های غذایی خاص
    5. پیشگیری از ابتلا به بیماری ها 
    6. کاهش وزن متناسب با شرایط بدن
    7. حفظ سلامت و شفافیت پوست و موی 
    8. نداشتن غذاهای آب پز در برنامه غذایی
    9. تاثیر مثبت در درمان دیابت، سردرد و کیست ها
    10. شرطی کردن بدن برای کارکرد صحیح متابولیسم
    11. در نظر گرفتن شرایط مختلف افراد مانند شیردهی، بارداری، افزایش قد
    12. بدون بازگشت بودن وزن حاصل شده بخاطر داشتن دوره های تست و تثبیت

عوارض رژیم لیمومی

رژیم لیمومی عوارض چندانی ندارد زیرا متخصص تغذیه با مشورت پزشک آشنا به طب سنتی، برنامه غذایی را با توجه به اطلاعاتی که از فرد مراجعه کننده دارد ارائه می دهد.اما اگر پس از شروع این رژیم هر گونه شرایط غیر عادی در حالات جسمی و روحی خود مشاهده کردید، توصیه می شود بلافاصله رژیم لیمومی را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید. 

رژیم لیمومی
رژیم لیمومی 

معایب رژیم لیمومی

  • عدم تنوع غذایی
  • احتمال بروز پرخاشگری 
  • احتمال خشکی پوست و ریزش مو
  • برنامه رژیم لیمومی به صورت پی‌دی‌اف نه آنلاین
  • پشتیبانی روانشناسی برای کاربران رژیم لیمومی وجود ندارد
  • امکان جایگزینی غذاها با غذای مورد علاقه یا در دسترس کاربر وجود نداره و برنامه بدون انعطافه


دریافت رژیم لیمومی

 دریافت رژیم لیمومی تنها از طریق دادن اطلاعات شخصی به متخصص تغذیه از جمله جنسیت، سن، وزن،سوابق پزشکی و داروهایی که مصرف می کنید امکان پذیر است و متخصص پس از بررسی شرایط برنامه رژیم لیمومی را به شما ارائه می دهد.

رژیم لیمومی رایگان یکی از مواردی است که افراد بسیار جست و جو کردند ولی باید بدانید رژیم لیمومی رایگان نیست و افراد باید برای دریافت نمونه رژیم لیمومی،ابتدا ثبت‌نام کنند.پس از پرداخت هزینه، تکمیل پرونده پزشکی و پاسخ به سوالات، رژیم خود را دریافت کنند. اما اگر شما انواع رژیم انلاین رایگان را با قیمت‌های ناچیز در سایت ها مشاهده کردید باید بدانید که برای هیچ دو فرد متفاوتی نمی‌توان یک رژیم مشترک و مشابه ارائه داد و در واقع هدفی جز خالی کردن جیب شما ندارند.

پرسش های متداول

آیا رژیم بارداری لیمومی مناسب است؟
بله. رژیم بارداری لیمومی با توجه به ممنوعیت‌های غذایی ، وضعیت کلی بدن و همچنین مشورت با پزشک خود از این رژیم استفاده کرد.
رژیم لیمومی رایگان؟
رژیم لیمومی رایگان نیست.برای دریافت رژیم غذایی لیمومی باید در ابتدا رژیم موردنظر و مدت‌زمان آن را انتخاب و هزینه را پرداخت کنید و سپس به سوالات پزشکی و مزاجی برای تشکیل پرونده آنلاین پزشکی پاسخ دهید. پس از ۷۲ ساعت رژیم به‌صورت پی‌دی‌اف برای شما ارسال خواهد شد.
آیا ورزش در رژیم لیمومی اجبار است؟
در رژیم لیمومی ورزش اجباری نیست و افراد بدون ورزش نیز میزان تعیین‌شده را کم خواهند کرد.

آیا لیمومی بهترین رژیم لاغری است؟

 رژیم لیمومی علاوه بر اینکه سبک زندگی و سبک تغذیه ای شما را عوض می کند، تمام نیاز های غذایی بدن شما را تامین می کند.
چرا دوره‌های رژیم لیمومی 21 روزه است؟
دلیل اینکه رژیم لیمومی به‌صورت هفتگی تنظیم می‌شود، اما دوره‌های آن 21 روزه تنظیم شده، این است که بدن با تکرار صحیح و اصولی تسلیم هدف رژیم می‌شود و این تکرار به سلول‌ها آموزش می‌دهد که چربی‌سوزی با سرعت و کیفیت بهتری اتفاق بیفتد


سخن آخر

در این مطلب رژیم لیمومی که یکی از مناسب ترین روش ها برای رسیدن به وزن ایده آل بر اساس مزاج و طبع فرد است را بررسی کردیم.ما در مطلبی به معرفی رژیم لاغری خیلی سریع، اصولی و علمی شکم و پهلو پرداختیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه کنید.شما از چه روشی برای کاهش یا افزایش وزن استفاده می کنید؟ اگر شما تجربه یا سوالاتی درباره رژیم لیمومی دارید با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات مطرح کنید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد