hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > قیمت دلار به سقف می‌رسد؟

قیمت دلار به سقف می‌رسد؟

اقتصاد نیوز نوشت:اقتصادنیوز: برخی بازیگران ارزی معتقدند رسیدن نرخ دلار به کانال جدید در بازار نقدی می‌تواند زمینه‌ساز حرکت دلار به سوی سقف تاریخ شود و شکست سقف تاریخی می‌تواند جسارت معامله‌گران برای خریدهای بیشتر را افزایش دهد.

یمت دلار روز دوشنبه ۷ آذر ماه مسیر رشد را دنبال کرد. برخی از تحلیلگران ارزی معتقدند در صورتی که اسکناس آمریکایی امروز در بازارهای همسایه و نرخ حواله درهم صعودی شود این امر ممکن است موجب تقویت هیجانات ارزی در بین معامله گران تهران شود.

دلار به سقف می‌رسد؟

برخی بازیگران ارزی معتقدند رسیدن نرخ دلار به کانال جدید در بازار نقدی می‌تواند زمینه‌ساز حرکت دلار به سوی سقف تاریخ شود و شکست سقف تاریخی می‌تواند جسارت معامله‌گران برای خریدهای بیشتر را افزایش دهد. به همین دلیل، به نظر می‌رسد که بازارساز تلاش می‌کند از کانال‌های رسمی عرضه ارز، قدرت خود را با بالا بردن فروش‌ها نشان دهد.

قیمت دلار به سقف می‌رسد؟

احتمال افزایش تقاضای ارز مسافرتی

به طور سنتی بازار در ماه نهم سال و هفته اول دی‌ماه، در مواجهه با افزایش تقاضای شرکت‌های تجاری قرار می‌گیرد و در کنار این، گفته می‌شود که در آستانه ژانویه، تقاضای مسافرتی به کشورهای خارجی نیز بالا می‌رود.

چنین عواملی به نظر می‌رسد انتظار معامله‌گران برای افزایش تقاضای واقعی ارز را بالا برده است.

برخی از فعالان بازار می‌گفتند به نظر می‌رسد سیاست‌های جدید بازارساز نظیر انتشار اوراق ارزی هنوز با واکنش مناسب فعالان بازار مواجه نشده و در میان معامله‌گران محبوبیت پیدا نکرده است.

تصمیم بانک مرکزی برای بازار ارز/ ورود دلار به مرز حساس قیمتی

217 35

منبع: khabaronline-1700921

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد