hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > ویژگی های بهترین سالن های اکستنشن

ویژگی های بهترین سالن های اکستنشن

1401/06/27 , 09:49
ویژگی بهترین سالن های اکستنشن مو برای خانم ها را شرح داده ایم تا برای رسیدن به اکستنشن زیبا و طبیعی سالن مورد نظرتان را ارزیابی کنید و به نتیجه دلخواهتان برسید.

اکستنشن باید توسط فرد متخصص و باتجربه، با استفاده از مواد باکیفیت انجام شود که آسیبی به مو و پیاز مو وارد نکند .راهنمای انتخاب برای بهترین سالن های اکستنشن را در ادامه مطلب برایتان آورده ایم تا در انتخاب و ارزیابی سالن های اکستنشن موی مورد نظرتان به شما کمک کرده و انتظارتان را پیرامون این موضوع برآورده کند.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن مو(Hair extensions)، دسته ای از موی طبیعی یا مصنوعی است که با روش و متدهای مختلف در لا به لای مو نصب می شود و حجم و قد مو را افزایش می دهد.

اکستنشن مو (Hair Extensions) به معنای افزودن طول و حجم مو (Artificial hair integrations) است. اکستنشن‌ها به دو شکل مصنوعی و موی طبیعی انسان است و فقط برای بلند کردن طول مو استفاده نمی‌شود. اکستنشن مو ممکن است به آسانی به موها رنگ و حجم دهد.

اکستنشن مو


ویژگی های بهترین سالن های اکستنشن

باتجربه بودن اکستنشن کار 

باتجربه بودن اکستنشن کار، باعث می شود که بهترین و مناسب ترین روش برای اکستنشن و سازگار با مو را به شما معرفی کند. درواقع از دستگاه های جدید، مواد با کیفیت و درجه یک استفاده می کند. اکستنشن کار، آموزش های لازم را گذرانده است و نمونه کارهای متعددی دارد که رضایت مشتری را به خوبی جلب می کند. مشتری برای اطمینان از با تجربه بودن اکستنشن کار، باید نمونه کاری های اکستنشن مو را از نزدیک مشاهده کند و از نظرات و رضایت مشتری مطلع باشد.

امکانات سالن اکستنشن مو

امکانات سالن اکستنشن مو باید شیک و مجهز باشد که برای مشتری دلچسب باشد. در واقع سالن اکستنشن مو باید امکانات زیر را داشته باشد:

  • دکور زیبا
  • تهویه مناسب
  • لوازم برقی لوکس و کاربردی
  • لوازم آرایشگری و ابزارهای اکستنشن مرغوب
  • دستگاه‌های استریل‌کننده
  • فضای انتظار کافی

اکستنشن مو 

کیفیت خدمات سالن اکستنش 

کیفیت خدمات سالن اکستنشن باید نظر مشتری را جلب کنید یعنی در سالن برای اکستنشن باید از مواد خوب استفاده شود و درباره نگهداری از اکستنشن به مشتری توضیحات لازم را بدهد.

داشتن فضای مناسب 

داشتن فضای مناسب برای سالن اکستنشن ضروری است به این دلیل که مشتری بتواند استایل خود را به خوبی مشاهده کند و سیستم تهویه مناسبی داشته باشد تا بخارهای چسب حرارتی که سبب حساسیت و سرطان می شود در محیط نباشد.

بهداشت فردی و محیط

بهداشت فردی و محیط در انتخاب بهترین سالن اکستنشن موثر است. رعایت بهداشت در یک سالن آرایشی تنها به پاکیزگی ظاهری محدود نمی شود، بلکه باید تمام ابزار و وسایل استریل و تمیز باشد.

اکستنشن مو 

 دستمزد مناسب

دستمزد مناسب اکستنشن کار از ویژگی های مثبت برای سالن است. هزینه دستمزد اکستنشن کار بستگی به موقعیت جغرافیایی و تجهیزات، ابزار و وسایل استفاده شده دارد.

زمان بندی مناسب

زمان بندی مناسب آرایشگر، یکی دیگر از ویژگی ها مد نظر برای انتخاب بهترین سالن اکستنشن کار است. آرایشگر باید در زمان تعیین شده کاررا شروع کند تا وقت مشتری هدر نرود و سالن دچار بی نظمی نشود.

 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد