hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > ویژگی های بهترین سالن کوتاهی مو برای خانم ها

ویژگی های بهترین سالن کوتاهی مو برای خانم ها

سالن خوب برای کوتاهی مو، باید مطابق با خواست و انتخاب شما و با بهترین کیفیت، خدمات را ارئه دهد. برای شناخت ویژگی بهترین سالن برای کوتاهی مو با ما همراه باشید

کوتاه کردن مو، فرآیندی است که اکثر افراد برای زیبایی یا سلامت مو انجام می دهند. اما همه افراد ترجیح می دهند مدل موی برای کوتاهی انتخاب کنند که شیک، جدید و به روز باشد درضمن آرایشگر هنگام خدمات کوتاهی از پیش بند تمیز، قیچی، موزر تمیز استفاده کند و از نظر اخلاق رفتار مناسبی داشته باشد.. تمام نکات مربوط به سالن مناسب برای کوتاهی مو را در این مطلب بیان می کنیم.

کوتاهی مو  

ویژگی های بهترین سالن کوتاهی مو

دارا بودن افراد ماهر و متخصص برای کوتاهی مو

بهترین سالن برای کوتاهی مو باید از افراد ماهر و متخصص استفاده کند. زیرا کوتاه کردن مو عموما با توجه به آناتومی صورت، حالت چهره و چشم ها، جنس و حجم مو و همچنین با توجه به سن مشتری باید انجام شود.  کوتاهی مو، مدل های متنوع و زیادی دارد که لازم است این افراد با تمرین و تکرار در کوتاهی مو به مهارت دست پیدا کنند، در ضمن این افراد باید بتواند مدل های جدید و مد روز را مشتریان ارائه دهند. زمانی که آرایشگر برای کوتاهی مو  به مشتریان برای انتخاب مدل مو بتواند مشاوره بدهد می توان به عنوان یک آرایشگاه حرفه ای برای کوتاهی مو معرفی کرد.  

با اخلاق بودن آرایشگر

با اخلاق بودن آآرایشگر یا هیر استایلست باعث می شود که با مشتریان با مهربانی و خوش رویی برخورد کند. هرچه تعامل آرایشگر با مشتری زیاد باشد، احساس راحتی را درآن ها ایجاد می کند.و در واقع برای مراجعه بعدی مشتریان با رغبت بیشتری به این سالن مراجعه می کنند. پس داشتن هیراستالیست با اخلاق یکی دیگه از ویژگی های یک آرایشگاه حرفه ای برای کوتاهی مو هست.

کوتاهی مو 

 به روز بودن مهارت آرایشگر

به روز بودن مهارت آرایشگر، یکی دیگر از ویژگی های یک سالن حرفه ای برای کوتاهی مو هست. این روز ها مدل های متنوع و جدیدی برای کوتاهی مو وجود دارد که لازم است آرایشگر، با یادگیری مدل ها به روز مهارت خود را افزایش بدهد که بتواند به درخواست مشتریان پاسخ دهد. 

کوپ کار خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

  •  کوتاهی مو را با دقت کافی انجام می دهد. 
  •  اصول کوتاهی مو را رعایت کرده و تکنیک های کوپ را به خوبی اجرا می کند و به راحتی مدل مورد نظر مشتری را پیاده می کند.
  •  آشنایی کامل با انواع فیس ها و میمیک های صورت دارد و جدیدترین و بهترین مدل کوتاهی مو را با توجه به صورت مشتری به او پیشنهاد می دهد.
  • باید مهارت های خود را با مدل های جدید روز دنیا آپدیت کند.
  •  قبل از انجام کوتاهی به مشتری مشاوره دهد.
  • بهترین فاکتور کوپ کار حرفه ای، لبخند و رضایت مشتری بعد از انجام کوتاهی موست.

کوپ کار کیست؟

کوپ کار یک اصطلاح آرایشگری است که در بین ارایشگران متداول است . آرایشگری که به صورت تخصصی به هنر کوپ و کوتاهی مو می پردازد کوپ کار گفته می شود.

کوتاهی مو 

رعایت اصول و نکات بهداشتی در هنگام کوتاه کردن مو

رعایت اصول و نکات بهداشتی در هنگام کوتاه کردن مو، یکی از نکات مهم و قابل توجه در رابط با انتخاب سالن حرفه ای برای کوتاهی مو است. استفاده از پیش بند و قیچی تمیز، ضدعفونی کردن قیچی و شانه، ، استفاده از ماشین موزر تمیز و ضد عفونی شده و ...در حرفه ای بودن سالن تاثیر دارند.

سازماندهی و پاکیزگی

سازماندهی و پاکیزگی سالن آرایشگاه، از دیگر نکات برای انتخاب سالن حرفه ای برای کوتاهی مو است. در آرایشگاه بسیار طبیعی است که مو روی زمین ریخته باشد، یا به قیچی و برس مو چسبیده باشد اما مشتری جدید نباید هیچ یک از آن ها را ببیند و دراقع باید تمیز شده باشد. یکی دیگر از نکات این است که آرایشگر نباید برای استفاده از وسیله مورد نیاز مدام در کشوها جستجو کند، بلکه همه وسایل باید قبل از مراجعه مشتری آماده و مرتب باشد تا وقت مشتری تلف نشود.

ارائه خدمات بعد از کوتاهی مو

ارائه خدمات بعد از کوتاهی مو می تواند در حرفه ای نشان دادن سالن زیبایی موثر باشد. بسیاری از آرایشگر ها خدمات مربوط به حالت دادن مو مثل سشوار یا اتو کشیدن را برای مشتریان انجام می دهند یا در زمینه مراقب از مو بعد از کوتاهی مشاوره می دهند که به جلب اعتماد مشتری کمک می کند.

کوتاهی مو 

سهولت دسترسی

سهولت دسترسی به سالن آرایشگاه در انتخاب آن موثر است. برخی از سالن ها ها برای رزو نوبت از شیوه قدیمی تلفن استفاده می کنند که ممکن پاسخ ندهند. پس بهتر است از سیستم روز آنلاین استفاده کنید تا رضایت مشتری حاصل شود.

جمع بندی

انتخاب آرایشگاه حرفه ای برای کوتاهی مو یکی از مواردی است که باید در مورد آن تحقیق بسیاری کرد چرا که مدل موی شما تا حد زیادی بر زیبایی و جذابیت چهره شما تاثیر می گذارد. و با انتخاب خوب کلیه اصول مرتبط با مسائل بهداشتی در زمانی که خدمات کوتاهی مو به شما ارائه می گردد، رعایت خواهد شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد