hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > جنیفر لوپز؛ زندگینامه جی لو لوپز تا جنیفر لین افلک

جنیفر لوپز؛ زندگینامه جی لو لوپز تا جنیفر لین افلک

بیوگرافی جنیفر لوپز بازیگر و خواننده آمریکایی از تولد تا شکوفایی، شهرت، ازدواج ها و عروسی اش با بن افلک همراه با عکس جنیفر لوپز و فیلم های او را در ادامه آورده ایم

بیوگرافی جنیفر لوپز بازیگر و خواننده آمریکایی از زندگی شخصی تا ازدواج ها و طلاق به همراه عکس را می خوانید.


جنیفر لوپز

نام جنیفر لین لوپز Jennifer Lopez
تولد ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۶۹ ‏(۵۲ سال)
نیویورک، ایالات متحده
پیشه
  • بازیگر
  • خواننده
  • رقصنده
  • طراح مد
  • تهیه‌کننده
  • بازرگان
سال‌های فعالیت ۱۹۸۶–اکنون
همسر(ها)
  • اوجانی نوا (ا. ۱۹۹۷–۱۹۹۸)
  • کریس جاد (ا. ۲۰۰۱–۲۰۰۳)
  • مارک آنتونی (ا. ۲۰۰۴–۲۰۱۴)
  • بن افلک
    (ا. ۲۰۲۲)
فرزندان ۲
خویشاوندان لیندا لوپز (خواهر)
وبگاه
jenniferlopez.com
پیشه موسیقی
ژانر
  • پاپ
  • آراندبی
  • لاتین
  • هیپ هاپ
  • رقص
ساز(ها) آواز
جنیفر لوپز
جنیفر لوپز

 بیوگرافی جنیفر لوپز

جنیفر لین افلک یا جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) خواننده، بازیگر و رقصنده آمریکایی است که در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ در محله برانکس نیویورک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام لسلی و یک خواهر کوچکتر بنام لیندا دارد.مادرش معلم و پدرش تکنسین رایانه و مدتی کارمند بیمه گاردین بود که هر دو اصالتا اسپانیایی می باشند.

جنیفر لوپز و پدرش
جنیفر لوپز و پدرش

 با تشویق پدر و مادرش از سال 1974 وقتی 5 ساله بود در کلاس های خوانندگی و رقص شرکت می کرد و همواره وی را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق میکردند.دبیرستان را در مدرسه مذهبی کاتولیک ها گذراند و در سال آخر مدرسه (1986) در فراخوان تست بازیگری برای یک فیلم سینمایی شرکت کردبه این ترتیب در 17 سالگی بعد از قبولی در تست ، اولین بار با فیلم دختر کوچکم جلوی در نقش کوتاهی جلوی دوربین رفت.

جنیفر لوپز و مادرش
جنیفر لوپز و مادرش

 از دانشگاه تا موسیقی

بعد از اولین تجربه بازیگری وارد کالج شد اما رویایی که برای آینده خود در عالم هنر متصور می شد باعث شد همان ترم اول از تحصیل انصراف دهد.بعد از خروج از دانشگاه با مخالف شدید خانواده مواجه شد به همین خاطر زندگی مجری را انتخاب کرد و همزمان کار خوانندگی را در یک گروه موسیقی پی گرفت.

من در جوانی قبل از آنکه به موسیقی علاقه شدیدی داشته باشم مدتی در دفتر وکالت کار می کنم ، مادر و اطرافیانم مدام به من می گفتند که تو باید یک وکیل شوی اما واقعا آن رشته برای من ساخته نشده بود
جنیفر لوپز به همراه خواهرانش لسلی و لیندا لوپز
جنیفر لوپز به همراه خواهرانش لسلی و لیندا لوپز

 بازیگری حرفه ای

جنفیر در سال 1993 وقتی 42 سال بود اولین نقش کلیدی خود را در فیلم گمشده بازی کرد و 2 سال بعد با فیلم خانواده من مورد توجه قرار گرفت او برای این نفش نامزد دریافت جایزه مستقل اسپرت برای بهترین زن نقش مکمل شد.

جنفیر لوپز بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۹۸۶ شروع کرد و در سال ۱۹۹۷ اولین نقش اصلی خود را با ایفای نقش در فیلم سلنا تجربه کرد که نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او سپس با بازی در خارج از دید و قطار پول خود را به‌عنوان پردرآمدترین بازیگر اسپانیایی‌تبار در هالیوود مطرح کرد.

ثروتمندترین بازیگر هالیوود

جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد.

جنیفر لوپز
جنیفر لوپز

از سینما تا آلبوم موسیقی

لوپز در سال 1997 با فیلم سلنا بخصوص در صحنه های مربوط به موسیقی و آواز درخشید تا اینکه بعد از پایان فیلم آهنگ Vivir Sin Ti را به زبان اسپانیایی منتشر کرد.او در نهایت سال 1999 قبل از انتشار اولین آلبوم خود آهنگ اگر تو عشق من باشی را ارائه کرد که در چند روز اول وارد بیلبورد 100 آهنگ برتر آمریکا شد.

آغاز فعالیت لوپز در دنیا موسیقی

وی در سال 1999 فعالیت در دنیای موسیقی را شروع کرد و اولین آلبوم خود با نام آن د سیکس را روانه بازار نمود. عرضه آلبوم دوم لوپز (جی. لو) هم زمان بود با اکران فیلم طراح مراسم ازدواج. هردوی این آثار در زمره برترین ها قرار گرفت و جنیفر لوپز اولین زن در تاریخ شد که هم زمان فیلم و آلبومی پرفروش از وی عرضه شد که هر دو در بالاترین رتبه قرار گرفتند. نسخه ریمیکس آلبوم دوم جنیفر لوپز نیز در سال 2002 عرضه شد و جزء برترین های بیلبورد 200 در آمریکا قرار گرفت. فروش 55 میلیون دلاری آلبوم ها و 100میلیون دلاری فیلم های جنیفر لوپز تاکنون، باعث شده وی در زمره برترین هنرمندان آمریکا قرار بگیرد و پردرآمدترین هنرمند لاتین تبار قلمداد شود. تا ماه مارس 2014 دارایی خالص وی، 250 میلیون دلار تخمین زده شده است. از آخرین آثار وی نیز می توان به آهنگ ما یکی هستیم (اوله اولاً) اشاره نمود که در آن پیت بول و کلودیا لیت اجرای قسمتی از آهنگ را بر عهده داشتند. این آهنگ به عنوان آهنگ رسمی جام جهانی فوتبال 2014 برزیل انتخاب شد.

ماجرای لقب جی لو

او در سال 2001 وقتی 32 ساله بود به پیشنهاد یکی از طرفدارانش لقب جی لو (J Lo) را انتخاب و آلبوم دوم خود را نیز به همین نام منتشر کرداین آلبوم خیلی زود رتبه اول از بیلبورد 200 آلبوم برتر در آمریکا را به خود اختصاص داد.

جنیفر لوپز
جنیفر لوپز

  فعالیت لوپز در تجارت

در کنار فعالیت در دنیای هنری، جنیفر لوپز از فعالان تجاری موفق نیز قلمداد می شود. وی از نام و شهرت جهانی اش در جهت ساخت امپراطوری تجاری خویش استفاده نمود. لوپز در زمینه تولید پوشاک، لوازم زینتی، عطر و ادکلن و همچنین تولید برنامه های تلویزیونی فعالیت گسترده ای دارد.

ازدواج و  همسران جنیفر لوپز

دیوید کروز

در سال ۱۹۸۴ و در سن ۱۵ سالگی، هنگامی که جنیفر کم کم داشت به یک ستاره تبدیل می‌شد، با دیوید کروز رابطه دوستانه برقرار کرد، اما پس از ۱۰ سال، به روابط دوستانه اش پایان داد.جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۴ گفت: «دیوید کروز دوستی است که احتمالاً مرا بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد.»

 اوجانی نوآ

اولین ازدواج لوپز با اوجانی نوآ در ۲۲ فوریه ۱۹۹۷ بود. لوپز نوآ را اولین بار هنگامی که نوآ به عنوان خدمتکار در رستورانی در میامی کار می‌کرد ملاقات کرد. این دو در ژانویه ۱۹۹۸ از هم طلاق گرفتند. بعد‌ها لوپز نوآ را به عنوان مدیر رستورانش استخدام کرد، اما نوآ در همان سال اخراج شد.

بعد از آن نوآ از جنیفر به دادگاه شکایت کرد. لوپز نیز از نوآ شکایت کرد تا مانع انتشار کتابی شود که نوآ در آن جزئیات ازدواج و زندگی خصوصی اش با جنیفر را نوشته بود. اما این دو در نهایت به طور محرمانه با هم سازش کردند.

اوجانی نوآ و جنیفر لوپز
اوجانی نوآ و جنیفر لوپز

 شان کامز

لوپز حدود دو سال و نیم با خواننده هیپ- هاپ، شان کامز رابطه داشت. این دو ستاره از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۱ در تمام مراسم و فرش قرمز‌ها در کنار هم بودند. اما گویا رابطه آن‌ها خیلی زود از هم پاشید به طوری که جنیفر در مصاحبه‌ای گفت: «این اولین باری بود که من با مردی بودم که به من خیانت می‌کرد.»

شان كامز و جنفیر لوپز
 شان كامز و جنفیر لوپز

 کریس جاد

کریس جاد و جنیفر لوپز در سال ۲۰۰۰ با هم آشنا شدند. جنیفر کریس برای حضور در یکی از ویدیو کلیپ‌های جنیفر با نام «Love Don’t Cost A Thing» استخدام شد. آن‌ها پس از یک سال آشنایی در سال ۲۰۰۱ با هم نامزد کردند، اما یک سال بعد از هم جدا شدند.

جنیفر در این باره می‌گوید: «من از یک رابطه وحشتناک بیرون آمده بودم، از این رو خیلی زود به کریس دل بستم. اما عشق برای ازدواج کافی نیست. من از رابطه‌های قبلی ام چیز‌های زیادی یاد گرفتم. من کریس را دوست داشتم، اما ما نمی‌توانستیم به رابطه جدی مان ادامه دهیم. جدا شدن از او برایم خیلی سخت بود، اما مجبور بودم.»

جنیفر لوپز و شوهر دومش کریس جاد
جنیفر لوپز و شوهر دومش کریس جاد

 مارک آنتونی

حاصل ازدواج جنیفر لوپز با مارک آنتونی که سومین ازدواجش بود، دوقلو‌هایی به نام، اما و مکث است. آنتونی و لوپز در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۱ از هم جدا شدند. طلاق آن‌ها در سال ۲۰۱۴ به شکل رسمی ثبت شد. آن‌ها اعلام کردند که نمی‌توانند به عنوان همسر در کنار یکدیگر باشند، اما همیشه دوستان خوبی برای هم می‌مانند. همچنین با همکاری یکدیگر یک آلبوم اسپانیایی زبان را نیز بیرون دادند و اعلام کردند که برای هم همکاران خوبی هم باقی خواهند ماند.

مارک آنتونی و جنفیر لوپز
مارک آنتونی و جنفیر لوپز

 کسپر اسمارت

مردی جوان که به گفته‌ی خود جنیفر به دلیل همراهی او در شرایط سخت بعد از شکست عشقی وارد زندگی اش شد و همراهش بود تا سختی جدایی را برای او کم کند، اما این رابطه عاشقانه با قهر و آشتی‌هایی زیادی همراه شد تا اینکه در سال ۲۰۱۶ برای همیشه خاتمه یافت.

کسپر اسمارت  و جنیفر لوپز
کسپر اسمارت  و جنیفر لوپز

 الکس رودریگز

این دو نفر نامزدی خود را در سال ۲۰۲۱ اعلام کردند. همچنین اظهار داشتند که ما دوستان خوبی برای یکدیگر هستیم و می‌خواهیم این دوستی را ادامه دهیم و قصد داریم که با یکدیگر همکاری کنیم و کار‌های تجاری و پروژه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم و برای هم و فرزندان هم، بهترین‌ها را می‌خواهیم.

این دو در سال ۲۰۲۰ با یکدیگر نامزد کردند، اما عروسی آن‌ها به دلیل پاندمی کرونا به تعویق افتاد تا این که همه چیز به هم خورد. اما در نهایت هیچ کس متوجه نشد که بین این دو چه اتفاقی افتاده است. آن‌ها فقط اعلام کردند که هیچ عجله‌ای برای ازدواج ندارند و فقط زمانی این کار را می‌کنند که مطمئن باشند تصمیم درستی گرفته اند و در نهایت متوجه شدند که به درد هم نمی‌خورند و جدا شدند.

الكس رودریگز و جنفیر لوپز
الكس رودریگز و جنفیر لوپز

 بن افلک

جنیفر لوپز و بن افلک در نوامبر 2001 جشن نامزدی خود را برگزار کردند.

این زوج از سال 2002 تا 2004 یک عاشقانه 18 ماهه تبلیغاتی گسترده داشتند. آنها در طول رابطه خود در دو فیلم با هم همکاری کردند، دختر جرسی فیلم بعدی بود که بن افلک و جنیفر لوپز در آن با یکدیگر همبازی شدند.

اما ظاهرا ماه عسل رابطه جنیفر و بن تمام و ارتباط عاشقانه شان با مشکلاتی همراه شد. این گیر و دار تا آنجا ادمه یافت که آنها به بهانه آنچه «توجه بیش از حد رسانه ها به ازدواج شان» اعلام کردند، مراسم عروسی را تا سپتامبر 2003 به تعویق انداختند.

آنها ژانویه سال بعد (2004) رسما نامزدی خود را لغو و جداشدنشان از هم را اعلام کردند.

اگرچه سال گذشته زمزمه هایی از بازگشت این دو ستاره سینما به رابطه عاشقانه شان شنیده می شد و پاپاراتزی ها افلک را هنگام خروج از خانه لوپز شکار کرده بودند اما حالا پس از 17 سال آنها به طور رسمی مراسم عروسی شان را برگزار کرده اند.

آنطور که جنیفر لوپز در بیانیه خود آورده است بن افلک در ماه آوریل دوباره از او خواستگاری کرده است. جنیفر درباره لحظه خواستگاری افلک از او نوشته:

«من کاملا بی‌حوصله بودم و فقط در چشمانش نگاه می‌کردم که لبخند می‌زد و گریه می‌کرد، در عین حال به سختی سعی می‌کردم به خودم بفهمانم که بعد از 20 سال این اتفاق تکرار می‌شود، در آن لحظات به معنای واقعی کلمه لال بودم. افلک گفت: این یعنی آره؟ و من در جواب گفتم بله.»

بن افلک  و جنیفر لوپز
بن افلک  و جنیفر لوپز

 دریک

ظاهراً قبل از رادریگرز، افراد دیگری هم بودند که با جنیفر ارتباط داشتند. دریک در دسامبر سال ۲۰۱۶ در کنار لوپز دیده شد. عکس‌های آن‌ها در حالی پخش شد که در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت آهنگ بودند، اما هم دریک و هم لوپز اعلام کردند که رابطه آن‌ها هیچ وقت جدی نبوده است. فقط مدت زمان زیادی به عنوان دو دوست در کنار هم لحظات خوبی را سپری کردند و به ساخت موسیقی پرداختند.
دریک و جنیفر لوپز
دریک و جنیفر لوپز

 

فرزندان جنیفر لوپز

جنیفر لوپز ستاره هالیوود و خواننده مشهور دارای فرزندان دوقلو از مارک آنتونی خواننده مشهور است. 

" من مادر خیلی با محبتی هستم. دوست دارم فرزندانم را در آغوش بگیرم و آن ها را خیلی زیاد ببوسم. همیشه با آن ها مهربانانه صحبت می کنم اما آن ها شبیه به من نیستند و خیلی عادی و شاید با کمترین میزان احساس با من صحبت می کنند."
فرزندان جنیفر لوپز

فرزندان جنیفر لوپز

 

شایعه بیمه بدن جنیفر لوپز

در سال ۱۹۹۹ نشریات انگلیسی و آمریکایی اعلام کردند که جنیفر اعضای مختلف بدن خود را در مجموع به ارزش یک میلیارد دلار بیمه کرده‌است. لوپز نیز در بیانیه‌ای این گزارش‌ها را خنده‌دار توصیف کرد.

جنیفر لوپز مصاحبه با جنیفر لوپز

توصیه‌های زیبایی جنیفر لوپز برای نوجوانان

خودتان را دوست داشته باشید! ساعت ها به این فکر نکنید که دیگران درمورد شما چه فکری می کنند، چرا که وقتی خودتان را دوست داشته باشید، خوشحال هستید و این موضوع روی کل بدن شما منعکس می شود و این چیزی است که به راستی شما را زیبا نشان می دهد. و از یک مرطوب کننده خوب هم استفاده کنید.

مقایسه خود با دیگران

معمولا سخت است که خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و خودم هم گاهی دچار این حالت می شوم. من به خاطر دارم که با خودم فکر می کردم به اندازه کافی لاغر نیستم، چرا که شکل بدنم به طور کامل لاغر نیست ولی یاد گرفتم سالم باشم و احساس عالی داشتن به این نیست که نوع بدن خاصی داشته باشید و در واقع یک چیز کاملا شخصی و انفرادی است.

احساس زیبا بودن یک رفتار است و صرف نظر از اینکه بدن ما در مقایسه با دیگری چه گونه است، باید به دنبال چیزهای زیبایی باشیم که در ما وجود دارد و آنها را دوست داشته باشیم.

تاثیر ورزش در زیبایی جنیفر لوپز

من ۱۰۰% متقاعد شدم ورزش در خوشحالی من نقش دارد. قرار دادن زمانی برای تحرک که یکی از کارهای مفید برایم محسوب می شود، یکی از کلیدهای خوشحالی من است و من معتقدم وقتی از خودتان مراقبت کرده و برای سالم ماندن خود فعالیت کنید، بسیار بهتر می توانید از کسانی که دوست دارید نیز مراقبت کنید، بنابراین ورزش یکی از اولویت ها در زندگی من است.

من مشروبات الکلی نمی خورم ، سیگار نمی کشم و از خوردن کافئئین هم پرهیز می کنم زیرا این مواد پوستم را خراب می کنند

حفظ تغذیه سالم جنیفر لوپز 

من یک فرد اجتماعی محسوب می شوم و عاشق گذراندن اوقاتم با خانواده و دوستان هستم، بنابراین در رستوران های بیرون نیز سعی می کنم انتخاب های سالمی داشته باشم.

برای مثال ممکن است سالاد یا ماهی با سبزیجات سفارش دهم و حتما در سراسر مدت غذا خوردن آب زیادی می نوشم.

جنیفر لوپز 

آدرس اینستاگرام جنیفر لوپز

پیج شخصی جنفیر لوپز در اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/jlo/ است که حدود 218 میلیون فالور دارد.

 21حقیقت جنجالی و داغ درباره جنیفر لوپز

  1. جنیفر هرگز الکل مصرف نمی‌کند.
  2. او از سن کودکی هدف خود را مشخص کرده بود و در سن ۵ سالگی در کلاس‌های موسیقی و رقص ثبت‌نام کرده بود. او این کار را عزم و اراده می‌نامد.
  3. باوجود علاقه جنیفر به صنعت سینما والدینش دوست داشتند که او یک وکیل شود و به همین دلیل مدتی را در زمینه وکالت فعالیت کرد.
  4. داستان موفقیت جنیفر داستان یک‌شبه به موفقیت رسیدن نبود. او قدم‌به‌قدم جلو رفت و در منهتن روزها به‌عنوان رقصنده کار می‌کرد و شب‌ها به استودیو می‌رفت. او پیش از رفتن به روی صحنه به‌عنوان رقصنده اصلی، رقصنده پشتیبان بود.
  5. او با داشتن صدای بسیار زیبا توانایی تقلید صدا نیز دارد و به‌خوبی می‌تواند صدای ریحانا را تقلید کند.
  6. او تنها زن دنیاست که تاکنون دو بار لقب جذاب‌ترین زن دنیا را به دست آورده است. 
  7. در فیلم Money train هر دور ستارگان مرد فیلم یعنی وسلی اسنایپس و وودی هارلسون به او پیشنهاد دوستی دادند و جنیفر به هردویشان جواب رد داد.
  8. یکی از فیلم‌های موفق او در سال ۲۰۰۱ به نام The Wedding Planner بود که یکی از فیلم‌های موفق سال به شمار می‌رفت. جالب اینجاست که در همان سال جنیفر آلبوم موفقی را روانه بازار کرد که در صدر قرار گرفته بود و در آن سال جنیفر در صدر لیست سینما و موسیقی بود. این موفقیت برای هرکسی رخ نمی‌دهد.
  9. او به تکنولوژی علاقه‌ای ندارد و باوجوداینکه پدرش در آن زمان که کامپیوتر تازه به بازار آمده بود در حرفه کامپیوتر بود اما دخترش چیز زیادی از کامپیوتر نمی‌داند و به همین دلیل چندان در دنیای مجازی حضور ندارد.
  10. شاید تصور کنید که این خواننده لاتین به لاتین بودنش بنازد اما باید بدانید که با داشتن والدین پورتوریکویی او به‌سختی به زبان اسپانیولی صحبت می‌کند.
  11. او برای بازی در فیلم سلنا بیشترین دستمزد هالیوود را دریافت کرد. شاید تصور کنید با این پول جواهر یا خانه خرید، اما باید بدانید که با این پول برای مادرش یک کادیلاک خریداری کرد.
  12. جنیفر از سال ۲۰۱۵ آغاز به مدیتیشن کرده است. اکنون نیز هر روز صبح و شب ۲۰ دقیقه را به این کار اختصاص می دهد.
  13. جنیفر در مصاحبه های دیگری گفته است که همیشه پس از کار صورتش را می شوید و هرگز با آرایش نمی خوابد. او همیشه پوستش را تمیز و سلامت نگه می دارد.
  14. یکی دیگر از نکاتی که جنیفر بر آن تاکید می کند، نوشیدن مقادیر زیاد آب است، به خصوص قبل از کار.
  15. بدن او فرم بسیار زیبایی دارد و به دلیل شباهت بدنش به گیتار، لقب La Guitarra را به دست آورده است.
  16. شاید تصور کنید که او فقط به آرایش و رقص علاقه دارد اما باید بدانید هرزمان که فرصت داشته باشد مطالعه می‌کند. او با وجود سه طلاق و شکست عاطفی هنوز از دوست داشتن و عشق متنفر نشده است. او به خواندن کتاب‌های روان‌شناسانه و عاطفی علاقه زیادی دارد، شاید می‌خواهد دلیل شکست‌های عاطفی خود را پیدا کند.
  17. جنیفر لوپز رژیم غذایی بسیار مناسبی دارد که سرشار از پروتئین است. خود وی در این باره می گوید: «پروتئین مرا سرپا نگه می دارد و مثل سوخت برای ماهیچه هایم عمل می کند.» مهمترین عاملی که باعث راز جوانی جنیفر لوپز شده این میباشد .
  18. جنیفر لوپز به این دلیل حمام آفتاب نمی گیرد که اشعه فرابنفش نور خورشید کلاژن و فیبرهای الاستیک در پوست را تخریب کرده و موجب پیری زودرس می شوند. خود لوپز در این باره می گوید: «سعی می کنم برای مدتی طولانی زیر آفتاب نمانم.»
  19. جنیفر لوپز در زندگیش از ۳ چیز مضر دوری می کند. همه ما می دانیم که الکل، قهوه و سیگار برای پوست ما خوب نیست اما برخی از آنها استفاده می کنند. جنیفر در مصاحبه اش با نشریه یواس ویکلی گفته است: «من الکل نمی نوشم، سیگار نمی کشم و قهوه نمی خورم. این موارد واقعا پوستتان را پیرتر می کند.»
  20. یکی دیگر از چیزهایی که جنیفر در زندگی خود رعایت می کند و در مجله ایناستایل به آن اشاره کرده، به اندازه کافی خوابیدن است. او می گوید: «نکته شماره یک این است که همیشه خواب کافی داشته باشید. نمی توانم بیش از این روی چیزی تاکید کنم. من عادت دارم که به طور ایده آل ۹ تا ۱۰ ساعت بخوابم اما مطمئنا میزان خوابم حداقل به ۸ ساعت می رسد.»
  21. او مراقبت از پوست خود را با استفاده از اسید گلیکولیک به عنوان یک لایه برداری کننده شیمیایی پوست انجام می دهد که سلولهای مرده پوست را حل می کنند. علاوه بر حل کردن آنها، این اسید موجب بهبود در بازگشت سلولهای پوست می شود که برای پوست های آسیب دیده از آفتاب ایده آل است. به همین دلیل عجیب نیست که جنیفر استفاده از آن را در مصاحبه با مجله “مردم” نیز اعلام کرده است.


فیلم شناسی جنیفر لوپز


سال عنوان نقش توضیحات
۱۹۸۶ دختر کوچک من میرا
۱۹۹۳ Lost in the Wild رسی رمرو
۱۹۹۵ خانواده من ماریا
۱۹۹۵ قطار پول گرس سانتیاگو
۱۹۹۶ جک خانم مارکوئز
۱۹۹۷ خون و شراب گابریلا
۱۹۹۷ سلنا سلنا
۱۹۹۷ آناکوندا تری فلورس
۱۹۹۷ دور برگردان گرس مکنا
۱۹۹۸ خارج از دید کارن سیسکو
۱۹۹۸ مورچه ای به نام زی آزتکا صداپیشه
۲۰۰۰ سلول کاترینه دن
۲۰۰۱ طراح مراسم ازدواج ماری
۲۰۰۱ چشم فرشته ای شارون
۲۰۰۲ کافی اسلیم هیلر
۲۰۰۲ خدمتکاری در منهتن ماریسا ونتورا
۲۰۰۳ جیلی ریکی
۲۰۰۴ دختر جرسی گرترود
۲۰۰۴ مایل هستید برقصیم؟ پالینا
۲۰۰۵ مادر شوهر هیولا شارلوت
۲۰۰۵ یک زندگی ناتمام جین
۲۰۰۶ شهر مرزی لارن
۲۰۰۷ ال کانتانته پاچی
۲۰۱۰ نقشه وارونه زوء
۲۰۱۲ وقتی حامله هستی باید منتظر چه چیزی باشی هالی
۲۰۱۲ عصر یخبندان : رانش قاره ای شیرا صداپیشه
۲۰۱۳ پارکر لزلی
۲۰۱۵ پسر همسایه کلر پیترسون
۲۰۱۵ خانه نقش مادر
۲۰۱۵ لیلا و ایوا ایوا رافائل
۲۰۱۶ سایه های آبی کارآگاه هارلی سانتوس نقش اصلی


تصاویر از جنیفر لوپز


جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

 

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

 


امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد