hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > جنیفر لوپز و بن افلک سرانجام پس از 17 سال ازدواج کردند

جنیفر لوپز و بن افلک سرانجام پس از 17 سال ازدواج کردند

جنیفر لوپز و بن افلک ازدواج کردند. مراسم عروسی لوپز و افلک پس از 17 جدایی از آخرین ارتباطشان در لاس وگاس انجام شد.

به گزارش رویداد ایران؛ جنیفر لوپز و بن افلک شنبه گذشته طی مراسمی ساده در لاس وگاس مراسم عروسی خود را جشن گرفتند.

این خبر که به گفته منبعی آگاه به اطلاع سی ان ان رسیده بود امروز به تأیید خانم لوپزرسید. جنیفر که به تازگی و پس از عروسی با بن، نام جنیفر لین افلک را برای خود برگزیده است یکشنبه در بیانیه خود ازدواجشان را تأیید کرد و در ادامه نوشت:

«شب گذشته ما با هواپیما به وگاس سفر کردیم و با چهار زوج دیگر در صف دریافت مجوز ایستادیم و در نهایت همه ما به پایتخت عروسی جهان راه یافتیم. نیمه شب با تلاش و سختی خود را به کلیسای کوچک عروسی سفید رساندیم. آنها اگر چه وقت کارشان تمام شده بود با مهربانی چند دقیقه بیشتر باز ماندند و اجازه دادند با یک کادیلاک صورتی که ظاهرا زمانی توسط خود پادشاه استفاده شده بود عکس بگیریم...»

جنیفرلوپز در بیانیه خود پس ازتأکید بر آنکه همه چیز بدون برنامه ریزی خاصی اتفاق افتاده است نوشت:

«من لباسی را که از بازی در یک فیلم قدیمی برایم مانده بود پوشیدم و افلک هم ژاکتی را که از قبل در کمد داشت و به این منظور همراهش آورده بود به تن کرد. ما دعاهای خود را در کلیسایی کوچک در وگاس خواندیم و حلقه هایی را که تا آخر عمر خواهیم داشت به یکدیگر دادیم. در نهایت این بهترین عروسی ممکن بود که می‌توانستیم تصور کنیم.»

عروسی جنیفر لوپز و بن افلک 

جنیفر لوپز اسپانیایی تبار و آمریکایی خواننده بسیار مشهور و بازیگر مطرح سینماست، بن افلاک همسر کنونی او فیلمساز آمریکایی و بازیگر معروف سینمایی است که 2 جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب را در کارنامه دارد.


ماجرای رابطه عاشقانه این دو ستاره سینما که با ترکیب ابتدای نام کوچک شان توسط رسانه ها به «حماسه عشق بنیفر» شهرت گرفته بیش از 20 سال عمر دارد؛ البته اگر برهه های تلاش برای قطع ارتباط، متارکه و فاصله هاشان را هم با چرتکه خدای عشق جمع بزنید.

این زوج ابتدای زمستان (دسامبر) 2001 با بازی در فیلم جیلی (Gilgi) با هم همکار و همبازی شدند. در آن فیلم به کارگردانی مارتن برست که ژانری کمدی رمانتیک داشت بازگران دیگری مثل آل پاچینو، جاستین بارتا و کریستوفر واکن به ایفای نقش پرداختند.

در فیلم جیلی جنیفر لوپز و بن افلک نقش دو جنایتکار را بازی می کردند. در داستان لری جیلی با نقش آفرینی بن افلک توسط یک جنایتکار بزرگ مأموریت می گیرد تا در عملیات آدم ربایی برادر یک دادستان برجسته منطقه را بدزدد. جنیفر لوپز نیز که تنها با نام ریکی در فیلم شناخته می شود از مسئولیت دارد تا در کنار جیلی بماند تا او از آدم ربایی منصرف نشود.

آن فیلم اگرچه موفق نبود اما ظاهرا دو برنده داشت. جنیفر و بن که در طول همکاری شان در فیلم با یکدیگر دوست شده بودند یک دل نه صد دل عاشق هم شدند.

هنگامی که سال 2003 فیلم جیلی اکران شد؛ آوازه عشق جنیفر لوپز و بن افلک، فلک را پر کرده بود.

جنیفر لوپز و بن افلک در نوامبر 2001 جشن نامزدی خود را برگزار کردند.

این زوج از سال 2002 تا 2004 یک عاشقانه 18 ماهه تبلیغاتی گسترده داشتند. آنها در طول رابطه خود در دو فیلم با هم همکاری کردند، دختر جرسی فیلم بعدی بود که بن افلک و جنیفر لوپز در آن با یکدیگر همبازی شدند.

اما ظاهرا ماه عسل رابطه جنیفر و بن تمام و ارتباط عاشقانه شان با مشکلاتی همراه شد. این گیر و دار تا آنجا ادمه یافت که آنها به بهانه آنچه «توجه بیش از حد رسانه ها به ازدواج شان» اعلام کردند، مراسم عروسی را تا سپتامبر 2003 به تعویق انداختند.

آنها ژانویه سال بعد (2004) رسما نامزدی خود را لغو و جداشدنشان از هم را اعلام کردند.

اگرچه سال گذشته زمزمه هایی از بازگشت این دو ستاره سینما به رابطه عاشقانه شان شنیده می شد و پاپاراتزی ها افلک را هنگام خروج از خانه لوپز شکار کرده بودند اما حالا پس از 17 سال آنها به طور رسمی مراسم عروسی شان را برگزار کرده اند.

آنطور که جنیفر لوپز در بیانیه خود آورده است بن افلک در ماه آوریل دوباره از او خواستگاری کرده است. جنیفر درباره لحظه خواستگاری افلک از او نوشته:

«من کاملا بی‌حوصله بودم و فقط در چشمانش نگاه می‌کردم که لبخند می‌زد و گریه می‌کرد، در عین حال به سختی سعی می‌کردم به خودم بفهمانم که بعد از 20 سال این اتفاق تکرار می‌شود، در آن لحظات به معنای واقعی کلمه لال بودم. افلک گفت: این یعنی آره؟ و من در جواب گفتم بله.»

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد