hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > سرپرست معاونت فرهنگی و اموررسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد

سرپرست معاونت فرهنگی و اموررسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد

علی تمنایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی حکمی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل یعقوبی را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی وامور رسانه ای این اداره کل را منصوب نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، علی تمنایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی حکمی ،حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل یعقوبی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی وامور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، منصوب نمود.

در متن حکم سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،آمده است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای ابوالفضل یعقوبی     

 با سلام و احترام 

 نظر به سوابق ارزنده و شایستگی هایی که در جنابعالی سراغ دارم ، شما را  با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل منصوب می نمایم.

امید است جنابعالی با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، با هماهنگی و همدلی و با استفاده از ظرفیت همکاران آن معاونت در حوزه های مختلف و در راستای اعتلای فرهنگ استان تلاش مضاعف نموده و با نظارت بر فعالیت های مراکز و موسسه های تابعه نسبت به انجام ماموریت های تعیین شده اقدام شایسته به عمل آورید. توجه به ظرفیت های شهرستانها و ارتباط موثر با اهالی فرهنگ استان و تلاش در راستای تقویت آنها مورد انتظار است.  انشالله در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل اله تعالی فرجه الشریف و بهرمندی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در انجام این مهم کوشا و موفق باشید.

علی تمنایی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

خاطرنشان می شود، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل یعقوبی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل و همچنین فرماندهی پایگاه بسیج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان  را در سوابق خود دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد