hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > یک توصیه تغذیه‌ای به افراد دیابتی

یک توصیه تغذیه‌ای به افراد دیابتی

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد: بیماران دیابتی که در شب از غذای فرآوری شده کمتری مصرف کنند، ممکن است عمر طولانی تری داشته باشند.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، نتایج یک مطالعه جدید حاکی از آن است که افراد مبتلا به دیابت که در وعده غذایی شام از غذاهای فرآوری شده کمتری مصرف می کنند، ممکن است عمر طولانی تری داشته باشند. زمان صرف غذا باید مطابق با ساعت بیولوژیک باشد- یک فرآیند طبیعی است که چرخه خواب و بیداری را تنظیم می کند و هر ۲۴ ساعت تکرار می شود.

به گفته متخصصان مصرف مواد غذایی خاص در ساعات مختلف روز می‌تواند سلامت مبتلایان به دیابت را تحت تاثیر قرار دهد و آن را بهبود دهد.

متخصصان چینی اظهارکردند: در بررسی‌های خود مشاهده کردیم که خوردن سیب زمینی در وعده غذایی صبحانه، غلات کامل در وعده عصرانه، سبزیجات و مواد غذایی کمتر فرآوری شده در شب تاثیر بهتری بر سلامت افراد مبتلا به دیابت دارد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا به نقل از هندوستان تایمز، آنان داده های ۴۶۴۲ فرد مبتلا به دیابت را بررسی کردند تا خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تعیین کنند که مشخص شد افراد مبتلا به دیابت که صبح ها سیب زمینی یا سبزیجات حاوی نشاسته، غلات سبوس دار را در بعد از ظهر و هنگام عصر از سبزیجات تیره مصرف می‌کنند، کمتر به دلیل بیماری قلبی جان خود را از دست می‌دهند همچنین افرادی که در وعده غذایی شام از مواد غذایی فراوری شده مصرف می‌کنند بیشتر احتمال دارد به دلیل بیماری قلبی جان خود را از دست بدهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد