hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > دیزاین ناخن برای دستهای تپل

دیزاین ناخن برای دستهای تپل

در این مطلب نکات طلایی طراحی ناخن برای دستهای تپل را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید.

اغلب خانم هایی که دستانی تپل دارند تمایل دارند ناخن هایشان را به صورتی دیزاین نمایند که انگشتان آن ها کشیده تر و دست هایشان نیز خوش فرم و لاغرتر به نظر برسد. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد می باشید بهتر است از انواع مدل های مناسب ناخن برای دستهای تپل الگوبرداری نمایید تا بتوانید ناخن هایی خوش فرم و جذاب تر داشته باشید.

دیزاین ناخن برای دستهای تپل

در زمان انجام مانیکور ناخن و کاشت ناخن ها باید در انتخاب مدل ناخن حساسیت و دقت لازم را داشته باشید و مدل ناخن را با توجه به مدل انگشتان و لاغری یا چاق دست هایتان انتخاب نمایید. در ادامه نکاتی برای انتخاب ناخن مناسب مخصوص دست های تپل و درشت را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

برای دستان چاق و درشت چه مدل ناخنی مناسب تر می باشد ؟

۱. ناخن گرد :

اگر دست های شما تپل است و تمایل دارید ناخن هایتان را کوتاه نگه دارید بهتر است از مدل ناخن گرد برای فرم دادن به ناخن هایتان استفاده نمایید زیرا این مدل ناخن طبیعی و کوتاه می باشد و باعث می شود تا انگشتان شما باریک و خوش فرم تر به نظر برسند. ناخن گرد جزء مدل ناخن های کوتاه می باشد بنابراین اگر شما شاغل هستید بهتر است برای داشتن احساس راحتی بیشتر در محیط کارتان ناخن هایتان را به صورت گرد فرم دهید.

برای دیزاین ناخن گرد می توانید از همه رنگ های لاک استفاده نمایید و در انتخاب رنگ لاک برای این فرم ناخن ها محدودیت زیادی نخواهید داشت.



۲. ناخن مربع شکل :

این مدل ناخن ها برای افرادی که انگشتانی کوتاه و دستانی تپل دارند مناسب می باشند. برای اینکه ناخن های شما به شکل مربعی درآیند باید دو ضلع جانبی ناخن را به صورت صاف و موازی سوهان بکشید و لبه آزاد ناخن ها نیز بر این دو ضلع به صورت عمود باشند و بعد از اینکه ناخن های شما به شکل مربعی درآمدند می توانید به کمک سوهان ناخن به دو گوشه تیز ناخن ها مقداری انحنا بدهید.

برای دیزاین ناخن مربع شکل می توانید از انواع رنگ های جیغ ، روشن و براق لاک استفاده نمایید.

۳. ناخن بالرینی شکل :

ناخن بالرینی یا ناخن بیضی – مربعی شکل برای افراد با فرم دست مختلف انتخابی مناسب می باشد و شما می توانید برای داشتن ناخن بالرینی ابتدا ناخن هایتان را به شکل مربع درآورید سپس هر یک از اضلاع جانبی ناخن ها را صاف و موازی نمایید و زوایای تیز ناخن را هم سنباده بکشید تا ناخن ها شما کمی منحنی و گرد به نظر برسند.

توجه داشته باشید که به ناخن بالرینی ناخن گلدونی نیز گفته می شود و برای دیزاین این نوع ناخن نیز می توانید از لاک ها با رنگ متنوع روشن ، تیره و خنثی استفاده نمایید.

۴. ناخن بیضی شکل :

ناخن بیضی شکل برای دستان لاغر و چاق انتخابی مناسب می باشد و اگر شما تمایل دارید ناخن های بیضی شکلی داشته باشید بهتر است برای دیزاین آن ها از لاک ها با رنگ پاستلی و طرح های هنری دیزاین ناخن استفاده کنید.



امتیاز: 1 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد