hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل طراحی ناخن راه راه

مدل طراحی ناخن راه راه

در این مطلب مدل های طراحی ناخن راه راه مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از این دیزاین ها بتوانید طرح لاک ناخن شیک و جذابی را داشته باشید.

طراحی ناخن راه راه از انواع روش های ساده برای دیزاین ناخن می باشد و اگر شما زمان کافی برای دیزاین ناخن هایتان را ندارید می توانید از این مدل ساده ایده بگیرید و طرحی جذاب را روی ناخن هایتان ایجاد کنید.

مدل های طراحی ناخن راه راه زنانه و دخترانه

دیزاین ناخن راه راه طرحی کلاسیک را روی سطح ناخن ها بوجود می آورد همچنین این طرح لاک ناخن برای افرادی که تمایل دارند دیزاین ناخن هایشان ساده باشد انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با طراحی ناحن کلیک کنید.


آموزش دیزاین ناخن راه راه

ابتدا باید وسایل مورد نیاز برای این مدل دیزاین را آماده کنید سپس طبق مراحلی که ذکر می کنیم دیزاین ناخن ها را انجام بدهید.

روش اول : وسایل مورد نیاز


  • لاک با رنگ دلخواه برای لاک پایه
  • لاک با رنگ دلخواه برای ترسیم خطوط راه راه
  • قلم مو
  • لاک بی رنگ

مراحل دیزاین ناخن ها

  1. ابتدا لاک پایه را روی سطح ناخن ها بزنید و اجازه دهید تا لاک پایه خشک شود.
  2. قلم مو را به لاک با رنگ دلخواه خود آغشته نمایید و به آرامی آن را در جهت عمودی یا افقی روی سطح ناخن هایتان بکشید. توجه داشته باشید برای ترسیم دقیق خطوط می توانید از انتهای مویی قلم مو استفاده نمایید.
  3. در مرحله آخر می توانید به کمک لاک بی رنگ طرح روی ناخن هایتان تثبیت کنید.


روش دوم : وسایل لازم

  • لاک پایه سفید
  • برش های نوار چسب
  • لاک آبی
  • لاک سفید

مراحل دیزاین ناخن ها

  1. ابتدا لاک سفید را به صورت کامل روی ۴ تا از ناخن هایتان بزنید. توجه داشته باشید که لاک سفید را روی قسمت بالایی یکی از ناخن ها باید بزنید.
  2. برش های نوار چسب را بعد از خشک شدن لاک روی سطح ناخن هایتان مطابق تصویر بچسبانید.
  3. لاک آبی رنگ را روی ناخن ها بزنید.
  4. روی یکی از ناخن هایتان طرح قلب بکشید.
  5. در این مرحله می توانید از برق ناخن برای تثبیت طرح ناخن ها استفاده نمایید.

مدل های طرح ناخن راه راه

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند برای جذابیت استایل خود به دیزاین ناخن هایشان بپردازند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است به کمک مدلی مناسب به طراحی ناخن هایتان بپردازید.

اگر شما زمان یا مهارت کافی برای دیزاین ناخن هایتان را ندارید می توانید از طرح های ساده برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایید. برای پیاده سازی این طرح ها روی ناخن نیاز به مهارت زیادی نمی باشد و شما می توانید به کمک کمی تمرین و تکرار مدل های متنوعی از دیزاین ساده را یاد بگیرید.

دیزاین ناخن راه راه از انواع طرح هایی است که هر خانمی به راحتی می تواند آن را یاد بگیرد و علاوه بر این برای دیزاین ناخن ها به کمک این مدل بهتر است از ترکیب دو یا سه رنگ لاک استفاده نمایید همچنین رنگ لاک ها را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با یگدیکر مطابقت و همخوانی داشته باشند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد