hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رمان «خاک سرد است» به قلم فیاض زاهد، منتشر شد

رمان «خاک سرد است» به قلم فیاض زاهد، منتشر شد

فیاض زاهد، فعال سیاسی، رمان «خاک سرد است» را به بازار کتاب فرستاد. این اثر با تلفیق واقعیت و خیال، تلاش می‌کند معنای زندگی، راستی و حقیقت را به چالش بکشد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، نشر ثالث، رمان «خاک سرد است»، نوشته فیاض زاهد را منتشر کرد.

در توضیحات این رمان آمده است:

«این رمان، حکایتی از تلاش دو نسل برای زندگی و مبارزه است. میل به ساخت زندگی بهتر در چنبره‌ای از خیال و واقعیت که در آن روزها متصور بود. مبارزه‌ای برای از دست ندادن و تلاشی برای به‌دست آوردن. پرسشی تامل‌برنگیز که آیا همه تلاش‌های انسان برای تحقق آن‌چه اتفاق افتاد و می‌توانست بشود، ارزش آن همه فداکاری و از خودگذشتگی را داشت؟ آیا می‌توان برای ایجاد معنای زندگی بهتر، تنها با تکیه بر حقیقت و راستی چنین مسیری را پیمود؟ یا در این روند هر آچه آدمی می‌پندارد، درست است؟
با خوانش این رمان، نسبیتی ویرانگر درون شما را می‌کاود و این پرسش مطرح می‌شود که خوبی و بدی چگونه مفهوم زندگی و مبارزه را معنی می‌بخشند؟ و مخاطب را در تعلیق و بهت، حیران می‌کند. این کتاب، تلفیقی از واقعیت و تخیل است. سیامک اخترکاویان، در کنار اژدر، شخصیت‌های رمان هستند. رمان، روایتی از تاریخ معاصر ایران و به طور خاص، خطه گیلان است.  رمان با تکیه بر قوه تشحیذ نویسنده و قلم خیال پردازش، همراه با چاشنی خاطرات زیسته او متولد شده است. اگر روزی می‌خواستم داستان هم نسل‌هایم و نسل پیشین را مکتوب کنم، چیزی متفاوت‌تر از چیزی که پیش روی شماست، متولد نمی‌شد. شاید...»

کتاب «خاک سرد است»، با قیمت ۱۱۰ هزار تومان، منتشر شده و قابل خرید از کتابفروشی‌هاست.

۵۷۲۴۴

منبع: khabaronline-1600072

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد