hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین مدل موی مردانه 1401

جدیدترین مدل موی مردانه 1401

کنترل و نگهداری موهای کوتاه مردان ممکن است آسان باشد، اما این بدان معنا نیست که شما نباید استایل خود را نیز از دست بدهید. بیش از40 مدل موی مردانه فوق العاده شیک و بسیار جذاب را در انواع مدل و طرح های بروز در قسمت مد سایت دلگرم آماده کردیم.

آشنایی با حالت دهنده‌ها اسپایدرمن، تار عنکبوتی، پودر حالت‌دهی، رنگ مو مالت، گلسی استار، اسپری رنگ، براق کننده‌ها و مالت کننده‌ها تا طیف ژورنالی بهتری داشته باشیم. در این مطلب مدل موی مردانه در طرح های بسیار زیبا و جالب مد سال را می توانید مشاهده نمایید.

جدیدترین مدل موی مردانه

در حالی که برش هایی مانند سزار ،ظاهری یکنواخت ایجاد می کنند ، Crew Cut که اکنون جای خود را به Ivy League داده است، دارای یک الگوی کوتاهی بالا و خوب است که آن را از سایر مدل موهای کوتاه، متمایز می کند. در یک Crew Cut، موها در قسمت جلوی سر بلندتر هستند و به سمت عقب کوتاه تر می شوند و به کوتاهترین نقطه خود در پشت تاج می رسند.

بیشتر بخوانید: 

مدل مو فرق کج مردانه با استایل هایی خاص

مدل مو کوتاه جذاب مردانه 1401

مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت

۵۵ مدل موی کوتاه ۲۰۲۲ شیک و زیبا


همچنین موهای کناری و پشتی طول کوتاه تری خواهند داشت. Crew Cut ویژگی های صورت را برجسته و مشخص می کند، بنابراین برای افرادی با شکل صورت مربع یا بیضی شکل عالی است. مردانی با صورت گرد بهتر است از این حالت اجتناب کنند.

 


امتیاز: 3 (از 2 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد