hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل مو فرق کج مردانه با استایل هایی خاص

مدل مو فرق کج مردانه با استایل هایی خاص

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مو فرق کج مردانه با استایل هایی جدید و شیک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این مدل موها مورد توجه تان قرار بگیرند و با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مو فرق کج مردانه از انواع مدل موهای غیر رسمی و زیبا می باشد و اگر شما تمایل دارید استایل و کوتاهی موی متفاوت و جذاب تری داشته باشید بهتر است از این مدل برای فرم دادن به موهایتان استفاده نمایید.

مدل مو فرق کج مردانه با استایل هایی خاص

برای اینکه بتوانید موهایتان را به صورت فرق کج باز کنید باید موها در قسمت کناره ها و پشت سر کوتاه باشند همچنین قسمت بالایی موها باید بلند باشند. در صورت تمایل می توانید برای داشتن ظاهری و کوتاهی موی متفاوت موهایتان را در قسمت کناره ها خیلی کوتاه کنید و موهای قسمت پشت سر را در اندازه متوسط کوتاه نمایید سپس موهای بالای سر را بلندتر نگه دارید سپس فرق کج باز کنید. در مطالب قبلی مدل موی فرق وسط پسرانه را پیش رو داشتید در ادامه با انواع مدل موی فرق کج برای آقایان جذاب و مشکل پسند آشنا خواهید شد.


موی فرق کج مخصوص آقایان جذاب

اگر موهای شما فر یا لخت هستند بهتر است برای فرم دادن به موهایتان از فرق کج استفاده نمایید. این مدل فرق روی هر یک از جنس موهای لخت و فر زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد. مدل مو فر فرق کج از انواع مدلهایی است که امروزه توجه اغلب آقایان را به سمت خود جلب کرده است.

اگر تمایل دارید موهایتان مدلی خاص و امروزی تر داشته باشد می توانید قسمت کناری موها را مقداری محو کنید سپس فرق کج باز نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید قسمت کناری موهای خود را بیشتر از حد معمول محو نمایید. برای اینکه موهایتان لایه لایه به نظر برسد می توانید از مدل موی کج دو طرف کوتاه برای فرم دادن به موهایتان استفاده کنید.


مدل مو فرق کج با دو طرف کوتاه از انواع مدل موهای کلاسیک می باشد و اغلب آقایان تمایل دارند از این مدل برای فرم دادن به موی کوتاه یا موها با اندازه قد متوسط استفاده نمایند.


امتیاز: 1 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد