hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جدیدترین تزیینات تم بالرین

جدیدترین تزیینات تم بالرین

در این مطلب ایده هایی برای تزیین تم تولد بالرین را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها تزیینات خاصی برای جشن تولد داشته باشید.

تم تولد بالرین تمی مناسب برای دختران در رده سنی ۱ تا ۱۳ سال می باشد و این تم ترکیبی از رنگ های صورتی و سفید است و اگر شما تمایل دارید برای تزیینات جشن تولدهای خانم های جوان از این تم استفاده نمایید بهتر است مقدار کمی رنگ طلایی نیز به تزیینات این تم اضافه کنید.

تم تولد بالرین با تزیینات زیبا و خاص

بالرین یکی از شخصیت های زیبا و جذاب در میان دختران نوجوان و کودک است. این شخصیت کارتونی عاشق رقص باله است و طی ماجراهایی به آرزوی خود که بالرین شدن می باشد می رسد. اگر فرزند شما به رقص باله علاقه است برای تزیین جشن تولد او بهتر است از تمهای تولد بالرین استفاده نمایید و فرزندتان را در روز تولدش سوپرایز کنید.


تزیینات تم بالرین

یکی از مهم ترین بخش های جشن تولد کارت دعوت می باشد که بهتر است شما بعد از انتخاب تم مورد نظر خود کارت دعوت را به کمک تم انتخابی تان طراحی نمایید تا مهمان ها از تمی که برای تزیین جشن تولد انتخاب کرده اید باخبر شوند.

کیک تولد نیز یکی دیگر از ضروری ترین تدارک ها می باشد و اگر شما تم دخترانه بالرین را انتخاب کرده اید می توانید به کمک خامه یا خمیر فوندانت کیک را تزیین کنید. کاپ کیک ها نیز باعث جذابیت بیشتر میز تولد می شوند از این رو بهتر است برای کاپ کیک ها نیز تزیین جذاب و بی نظیری را در نظر بگیرید.

برای تزیین میز نیز می توانید از بشقاب و کارد و چنگال و … که با طرح بارلین طراحی شده اند استفاده نمایید همچنین بهتر است اسمارتیز های به رنگی صورتی و سفید را درون ظرف های مناسب بریزید و به کمک آن ها میز را به زیبایی تزیین نمایید. برای تزیین میز همچنین در صورت تمایل می توانید از فینگرفود و دسر و ژله های رنگی استفاده کنید که هر یک از این خوراکی ها اگر به زیبایی تزیین شوند باعث تکمیل زیبایی میز خواهند شد.


بیشتر بخوانید: 

تم تولد پلنگی برای بزرگسالان و کودکان

جشن تولد دخترانه با تم تاج مخصوص پرنسس ها + تصاویر

تم تولد بتمن

جدیدترین تم تولد پرسپولیس

تزیین تولد بزرگسال با روش های جالب و خلاقانه


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد