hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تم تولد بتمن

تم تولد بتمن

انواع تم تولد بتمن شامل ریسه گِرد، ریسه پرچمی، بشقاب و لیوان، کارد و چنگال، دستمال، ردپا، تاج، رومیزی، بادکنک اعداد، بادکنک های فویلی و لاتکس، استیکر، بنر، شمع، کارت دعوت می باشد که در ادامه می توانید با نمونه هایی از این تزیینات زیبا برای جشن تولد پسرانه آشنا شوید.

تم بتمن یک تم انیمیشنی هیجان انگیز و مورد علاقه پسربچه ها می باشد که در ترکیب آن از رنگ های زرد و مشکی بیشتر استفاده می شود، بنابراین بسیاری از والدین تمایل دارند از این تم زیبا در دکوراسیون جشن زادروز فرزندانشان استفاده نمایند، در ادامه این بخش، تصاویری جدید و دیدنی از این تم با انواع چیدمان و تزیینات جذاب قرار داده ایم که ضمن تماشای آنها می توانید از این ایده ها در جشن تولدهای باشکوه خود الگو بگیرید.


تصاویری از تم تولد بتمن با تزئینات شیک و زیبا

بتمن یا مرد خفاشی شخصیتی خیالی و ابر قهرمان است که قسم خورده تا از تبهکاران انتقام بگیرد و عدالت را در جامعه برقرار کند، ضمن اینکه وی برخلاف دیگر شخصیت های کارتونی ابرقهرمان از هوش، علم و فناوری، مهارت کاراگاهی، شجاعت، ثروت، اراده تسخیر ناپذیر و هنر های رزمی برخوردار است، بنابراین به دلیل دارا بودن این ویژگی ها بسیار محبوب و مورد علاقه پسر بچه ها می باشد، ضمن اینکه لباس وی به خفاش شباهت دارد تا از این طریق خلافکاران را بترساند. در ادامه دعوت می نماییم از تصاویری دیدنی که برای این بخش گردآوری شده است دیدن نمایید.

بهتر است خوراکی ها و نوشیدنی هایی که در دکوراسیون جشن استفاده می کنید با تم بتمن تزئین شده باشد، زیرا می تواند جلوه بسیار زیبایی ایجاد نماید. همچنین تزیین کیک تولد با استفاده از تم بتمن دکوراسیون زیبا و چشم نوازی را ایجاد خواهد کرد، در ادامه می توانید نمونه هایی از تزیینات تم بتمن را در اینجا مشاهده کنید.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد