hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل های سبک آرایش نود

مدل های سبک آرایش نود

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با آموزش سبک آرایش نود در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود همچنین در پایان مطلب نیز مدل هایی از این میکاپ طبیعی و جذاب را مشاهده خواهید کرد.

سبک آرایش نود که به میکاپ طبیعی نیز معروف می باشد از انواع مدل هایی است که امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است. در این سبک میکاپ از رنگ های ملایم که با رنگ پوست همخوانی دارند استفاده می گردد همچنین این مدل میکاپ برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب می باشد.

مدل های سبک آرایش نود

امروزه سبک های مختلف میکاپ وجود دارند که شما می توانید با ایده گرفتن از آن ها تغییرات قابل توجهی را در ظاهر خود ایجاد نمایید. در مطالب قبلی مدل هایی از میکاپ ملایم و میکاپ لایت را مشاهده خواهید کرد در ادامه این مطلب مدل هایی از میکاپ نود را پیش رو خواهید داشت.




آموزش میکاپ نود

۱.قبل از هر چیز باید زیرسازی آرایش صورت را انجام دهید. برای داشتن پوستی طبیعی و روشن بهتر است از کرم پودر طبیعی استفاده کنید همچنین می توانید به کمک کانسیلر فضای زیر چشم هایتان را یکدست نمایید و لکه های موجود روی پوست صورت را محو نمایید.

۲. بهتر است برای طبیعی تر به نظر رسیدن میکاپ صورت از کشیدن خط چشم خودداری نمایید و در صورتی که تمایل دارید تغییراتی را در فرم چشم هایتان ایجاد نمایید می توانید خط چشم ساده و بدون دنباله ای را بکشید. اگر تمایل به کشیدن سایه چشم دارید می توانید سایه ای با رنگ ملایم نظیر رنگ آجری ، طوسی و … را روی پلک چشم هایتان بزنید سپس مژه هایتان را به کمک فرمژه فر دهید و ریمل بزنید.


۳. برای میکاپ ابروها می توانید به کمک مداد ابرو یا ریمل ابرو قسمت های خالی ابروی خود را پر کنید توجه داشته باشید که اگر ابروهایی پر دارید بهتر است از مداد ابرو یا سایه ابرو بیش از حد استفاده نکنید.


۴. برای میکاپ گونه ها از رژگونه ای که با تناژ رنگ پوست شما مطابقت دارد استفاده نمایید همچنین رژگونه را باید در قسمت زیر گونه ها بزنید سپس آن را تا جای ممکن است محو نمایید.

 

۵. قبل از استفاده از رژلب بهتر است از بالم لب استفاده نمایید همچنین برای میکاپ لب ها می توانید از رژلب هایی با رنگ ملایم و همرنگ لب استفاده کنید. استفاده از خط لب در این سبک میکاپ توصیه نمی شود.


مدل هایی از میکاپ نود دخترانه و زنانه

یکی از اصلی ترین نشانه های میکاپ نود داشتن رنگ پوست طبیعی می باشد به همین دلیل بهتر است شما رنگ کرم پودر ، رژلب ، رژگونه و … را به صورتی انتخاب نمایید که با رنگ پوست تان مطابقت بیشتری داشته باشد.

اگر پوستی روشن دارید بهتر است برای میکاپ لب ها و گونه ها از رنگ های ملایم استفاده نمایید همچنین می توانید به کمک هایلایتر به پوست خود جذابیت بیشتری را ببخشید.

اگر پوست شما گندمی و متوسط می باشد بهتر است برای انجام میکاپ نود از لوازم آرایشی با پایه رنگ بژ و طلایی استفاده نمایید. رژلب ها با تناژ پرتقالی برای افراد با این رنگ پوست مناسب تر هستند همچنین برای میکاپ چشم ها نیز می توانید از سایه چشم با رنگ های طلایی و بژ استفاده نمایید. برای درخشندگی پوست تان نیز بهتر است از هایلایتر طلایی رنگ استفاده نمایید.

برای میکاپ پوست های تیره از رنگ های بیش از حد قهوه ای استفاده نکنید. می توانید در صورت تمایل از رنگ مسی یا برنزی برای کانتورینگ صورت استفاده کنید و در نهایت نیز به کمک هایلایتر زیبایی میکاپ صورت خود را چند برابر کنید. بهترین رنگ رژگونه برای پوست تیره هلویی مات می باشد.

بیشتر بخوانید: 

جدیدترین مدلهای آرایش چشم و میکاپ صورت

مدل میکاپ روزانه زنانه و دخترانه

آموزش آرایش صورت تیره

آموزش آرایش چشم با مداد سفید

مدل های آرایش عروس ۲۰۲۲



امتیاز: 4 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد