hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل میکاپ روزانه زنانه و دخترانه

مدل میکاپ روزانه زنانه و دخترانه

در این مطلب انواع مدل های آرایش صورت روزانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

اغلب خانم ها تمایل دارند در مکان های مختلف میکاپ داشته باشند و آرایش صورت روزانه کار بیشتر خانم ها است و اگر شما نیز جزء این افراد هستید بهتر است از انواع مدل های میکاپ صورت روزانه الگوبرداری کنید.


برای اطلاع از سایر مطالب مرتبط با ترفندهای ارایشی کلیک کنید.

مدل های آرایش صورت روزانه با جدیدترین متدها

آرایش صورت زنانه در انواع مدل های آرایش صورت لایت و آرایش صورت ملایم وجود دارد و شما می توانید از بین این مدل های متنوع آرایش صورت شیک و مناسبی را برای خود انتخاب کنید. در ادامه مدل هایی از میکاپ صورت روزمره با متدهای جدید را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل میکاپ روزانه زنانه و دخترانه

برای میکاپ روزانه، بهتر است از رنگ های ملایم و لایت استفاده کنید تا میکاپ صورت شما طبیعی تر به نظر برسد. آرایشهای غلیظ برای مجالس و مهمانی ها مناسب هستند و از این مدل آرایشها نباید برای مکان های بیرون از منزل استفاده شود. برای میکاپ روزانه، ابتدا صورتتان را با کرم پودری مناسب بپوشانید.

توجه داشته باشید که آرایش چشم مهم ترین قسمت میکاپ است بنابراین باید در هنگام میکاپ کردن چشم هایتان توجه و حساسیت لازم را به خرج دهید. در آرایشهای روزانه، کشیدن خط چشم اختیاری است و اگر شما تمایل دارید خط چشم بکشید مدل خط چشم های ساده می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. رنگ رژلب و آرایش ابروها روی چهره شما تاثیر زیادی دارند بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ رژلب و میکاپ ابروهایتان دقت لازم را به خرج دهید. برای مکان های بیرون از منزل از رژلب ها با رنگ های ملایم استفاده کنید و در صورت تمایل می توانید برای آرایش گونه هایتان از رنگ های ملایم رژگونه استفاده کنید.






امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد