hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > خانه > طرز تهیه لواشک موز به روش خوشمزه و خوش رنگ

طرز تهیه لواشک موز به روش خوشمزه و خوش رنگ

در این مطلب آموزش طرز تهیه لواشک با موز را به صورت مرحله ای در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

لواشک موز یکی از لواشک های خوشمزه و خوشرنگ است که طرفداران زیادی در میان کودکان دارد. در ادامه شما را با طرز تهیه لواشک موز نیز آشنا خواهیم کرد.

لواشک موز

مواد لازم برای تهیه لواشک موز
موز خرد شده

700 گرم

شکر

۳/۴ پیمانه

آبلیمو

۲ قاشق غذا خوری

لواشک موز
لواشک موز

 طرز تهیه لواشک با موز

  1. برای تهیه لواشک موز ابتداد موز ها را بدون پوست خرد کرده و به قطعات کوچکتری تبدیل کنید. توجه داشته باشید که لکه های سیاه موز را باید هنگام خرد کردن جدا نمایید.
  2. حالا تکه های موز را داخل غذا ساز یا مخلوط کن و یا گوشتکوب برقی بریزید و سپس شکر و آبلیمو را به آن ها اضافه کنید تا مواد با هم میکس شده و موزها له شوند. 
  3. اگر تمایلی به استفاده از شکر ندارید، شما می توانید عسل را جایگزین آن کنید و یا هم چنین می توانید نصف شکر و نصف عسل را با هم ترکیب کرده کرده و در تهیه لواشک خود به کار ببرید.
  4. سپس  برای خشک کردن لواشک موز،  فر را از قبل روشن کنید و صبر کنید تا گرم شود. پس از گرم شدن فر را خاموش کرده سینی که لواشک را داخل آن ریخته اید را در فر بگذارید. این کار را چند بار تکرار کنید تا در اثر گرمای غیر مستقیم خشک شود.
  5. بعد از اینکه لواشک موز شما خشک شد، آن را در اندازه های مورد نظر برش داده و میل بفرمایید.


سخن آخر

 در این مطلب آموزش طرز تهیه لواشک موز را به صورت مرحله به مرحله  برای شما عزیزان آوردیم. در مطلب پربازدید دیگری طرز تهیه لواشک گلابی ساده و طعم دار به 3 روش خوشمزه در خانه را برای شما عزیزان آورده ایم. شما لواشک موز را به چه روشی درست می کنید؟ تجربه و سوالات خود را درباره طرز تهیه این غذای خوشمزه با ما و سایر کاربران سایت رویداد ایران به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد