hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > کدام مدارس فردا چهارشنبه 13 آذر 98 تعطیل هستند؟

کدام مدارس فردا چهارشنبه 13 آذر 98 تعطیل هستند؟

به علت آلودگی هوا و شیوع بیماری آنفولانزا در  برخی شهر‌های کشور، مدارس برخی از استان‌ها فردا چهارشنبه 13 آذر تعطیل است. که در ادامه این گزارش به بیان اسامی آن‌ها خواهیم پرداخت. 
تعطیلی مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی کهگیلویه و بویراحمد | چهارشنبه 13 آذر 98

سخنگوی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی این استان به دلیل شیوع آنفلوانزا فردا چهارشنبه تعطیل شدند.

تعطیلی مدارس شهرستان مه ولات چهارشنبه 13 آذر 98


رئیس شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: خوشبختانه موردی از آنفلوآنزا در این شهرستان دیده نشده و تعطیلی دو روزه مدارس در مه ولات صرفا به دلیل جلوگیری از بروز آنفلوآنزا انجام شده است. 

تعطیلی مدارس تکاب چهارشنبه 13 آذر 98

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مدارس تکاب فردا چهارشنبه به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری آنفلوانزا تعطیل است. 

تعطیلی مدارس شهرستان اهر چهارشنبه 13 آذر

مدارس شهرستان اهر به علت برودت هوا و سرمای شدید پیش‌بینی شده فردا چهارشنبه تعطیل است.


تعطیلی مدارس تربت‌حیدریه فردا 13 آذر

همه مراکز پیش دبستانی و مدارس شهرستان تربت حیدریه با توجه به شیوع آنفلوآنزا و لزوم پیشگیری از شیوع این بیماری بین دانش‌آموزان فردا چهارشنبه تعطیل است. 

تعطیلی مدارس شهرستان اقلید چهارشنبه 13 آذر
 بنا بر اعلام فرمانداری و مدیریت بحران شهرستان اقلید و طبق هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش فارس، با توجه به پیش بینی برودت هوا و جلوگیری از گسترش بیماری سرماخوردگی، کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان اقلید، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ آذر ماه تعطیل است. 

تمامی مدارس کاشان فردا تعطیل است

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان گفت: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کاشان تمامی مدارس مقاطع تحصیلی در شهر کاشان چهارشنبه ۱۳ تعطیل است.

مدارس مشهد فردا تعطیل نیست

سخنگوی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش شاخص آلودگی هوا، چهارشنبه ۱۳ آذر تمام مدارس در سطح مشهد مقدس دایر بوده و مطابق روال معمول به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مدارس قم، سلفچگان و قنوات چهارشنبه تعطیل است

اداره کل مدیریت بحران استان قم اعلام کرد: براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا و با موافقت استاندار قم، تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهر قم و شهرهای سلفچگان و قنوات چهارشنبه ۱۳ آذر در دو نوبت صبح و عصر به علت آلودگی هوا تعطیل است.

تعطیلی مدارس هیرمند

مدیر آموزش و پرورش هیرمند گفت: با توجه به اعلام ستاد بحران این شهرستان مبنی بر قطع آب به مدت ۹ ساعت، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی امرزو چهارشنبه ۱۳ در شیفت صبح و عصر تعطیل خواهند بود.

تمام مراکز آموزشی و مقاطع تحصیلی نهاوند تعطیل است

ناصری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند اعلام کرد: به علت پیش بینی برودت هوا، سرما و جلوگیری از نگرانی والدین تمام مراکز آموزشی و مقاطع تحصیلی در سراسر این شهرستان روز چهارشنبه ۱۳ آذر در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل هستند.

تمام مراکز آموزشی و مقاطع تحصیلی شهرستان ملایر تعطیل شد

به پیشنهاد رئیس آموزش و پرورش و موافقت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، به علت پیش بینی برودت هوا تمام مراکز آموزشی و مقاطع تحصیلی (ابتدایی، دبیرستان دورi اول و دوم) در شهرستان ملایر روز چهارشنبه ۱۳ آذv در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

تعطیلی برخی مدارس کردستان

مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان‌های بانه و سقز به دلیل پیشگیری از شیوع آنفلوانزا و مدارس دیواندره نیز به دلیل برودت هوا روز چهارشنبه ۱۳ آذر تعطیل اعلام شده است.



برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با  تعطیلی مدارس اینجا کلیک کنید

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد