hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > همسر مهناز افشار کیست؟

همسر مهناز افشار کیست؟

مهناز افشار با انتشار توییتی ، خبر جدایی از همسرش را را اعلام کرد.

مهناز افشار بازیگر زن ایرانی در خرداد ۱۳۹۳  با یاسین رامین پسر محمدعلی رامین (معاون مطبوعاتی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست‌جمهوری محمود احمدی نژاد ) ازدواج کرد. که  خواندن خطبه عقد آن‌ها  توسط  رئیس‌جمهور اسبق (سیدمحمد خاتمی حواشی را به دنبال داشت و حتی مادرِ همسرِ مهناز افشار، سوسن صفارودی، همسر محمدعلی رامین، واکنش نشان داد.



مهریه مهناز افشار 


 مهریه ۲۲ میلیارد تومانی مهناز افشار  از جمله حواشی این زوج بود. شایعه را برای اولین بار مرضیه برومند، کارگردان آثاری محبوب مثل خانه مادربزرگه و زی‌زی‌گولو مطرح کرد. بعد از حواشی یه وجود آمده  افشار مهریه میلیاردی را تکذیب و اعلام کرد که  ۱۰ شاخه گل نرگس تمام مهریه اوست.



حواشی تولد فرزند مهناز افشار: لیانا رامین



لیانا رامین فرزند مهناز افشار و یاسین رامین در خرداد چهار خرداد سال ۹۴ در آلمان متولد می‌شود.  اما شایعاتی مبنی بر مهاجرت مهناز افشار به آمریکا و پاسپورت آمریکایی فرزندش در خبرها پیچد که البته تکذیب  شد.


جرم شوهر مهناز افشار چه بود؟

 اواخر مرداد سال ۹۵ بود که رسانه‌ها از بازداشت یاسر رامین خبر دادند.

چند روز پس از انتشار این خبر، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی و بازداشت متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر خبر داد و گفت: این پرونده با اعلام شکایت هلال احمر در دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است و بازپرس برای متهم قرار وثیقه ۲۹ میلیارد تومانی صادر کرده که متهم به‌لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است.

محمدعلی نجفی مشاور اقتصادی وقت رئیس‌جمهور دهم شهریور سال ۹۵ در همین ارتباط گفته بود: موردی نیز اخیراً مطرح شد که پسر یکی از مسئولان دولت قبل [یاسین رامین، فرزند محمدعلی رامین]، شرکتی ایجاد کرد و واردات بخش خاص، مهم و گران‌قیمتی از دارو‌ها را به‌صورت انحصاری در دست گرفت و دارو‌هایی تقلبی یا با کیفیتی پایین وارد می‌کرد و سال‌ها مردم از آن استفاده می‌کردند.
 

امروز مشخص شده که چندین میلیارد دلار از این طریق عاید جوانی شده که با یکی از خانم‌های هنرپیشه ازدواج و یکی از املاکش را که چند ده میلیارد تومان ارزش داشته به‌عنوان مهریه تقدیم خانم کرده است.

 

این موارد و مواردی از این نوع فساد‌های اقتصادی است که در کشور فقط آثار منفی اقتصادی نداشته بلکه در حال نابودی اخلاق در مملکت بود و ذیل چتر تحریم‌ها، انزوا و عدم تعامل با دنیا در ارکان مختلف نظام رسوخ کرده و به فسادی نهادینه‌شده در کشور دامن می‌زد و مردم انتظار داشتند این وضع تغییر کند.

وکیل یاسین رامین نیز همان موقع به اظهارات نجفی واکنش نشان داد و با تکذیب کردن موضوع واردات شیرخشک‌های فاسد گفت که موضوع این پرونده یک اختلاف حساب بین شرکت موکلش و هلال احمر است که مبلغ آن کمتر از یک میلیون دلار است و بخش اعظمی از مدارک و اسناد مربوط به این موضوع از آلمان واصل شده و تنها بخش کوچکی باقی مانده که مستلزم حضور نماینده هلال احمر در آلمان و بررسی دفاتر حسابرسی است.


یاسین رامین به ۱۷ سال حبس محکوم شد

 در تاریخ 25 اردیبهشت 98 حکم یاسین رامین در پرونده شیرخشک‌های آلوده وارداتی صادر شد. حکم وی در دادگاه بدوی ۱۷ سال محکومیت است و آنچه اجرایی خواهد شد حکم حبس به مدت ۷ سال است.


و سرانجام مهناز افشار با انتشار توییتی ، خبر جدایی از همسرش را  اعلام کرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد