hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > به مناطق سیل‌زده داروی رایگان داده می‌شود

به مناطق سیل‌زده داروی رایگان داده می‌شود

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که طبق دستور وزیر بهداشت، دارو به‌صورت رایگان و بر اساس کد ملی به مردم سیل‌زده داده خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که طبق دستور وزیر بهداشت، دارو به‌صورت رایگان و بر اساس کد ملی به مردم سیل‌زده داده خواهد شد.


حیدر علی عبادی درباره وضعیت تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: طبق اطلاع ما وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور دادند که دارو به‌صورت رایگان به مناطق سیل‌زده داده شود که برای مدیریت این کار توزیع بر اساس کد ملی خواهد بود و پولی از مردم سیل‌زده گرفته نمی‌شود.


او ادامه داد: قرار شد تجهیزات پزشکی موردنیاز هم در مناطق سیل‌زده تأمین شود البته اغلب بیمارستان‌های سیل‌زده سالم هستند و تنها مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت آسیب دیدند که قرار شد تجهیزات موردنیاز را به این مراکز بدهند تا کمبودی وجود نداشته باشد.


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره‌ی تأمین سایر نیازها همچون شیر خشک، گفت: در مناطق سیل‌زده شیر خشک برده شده اما مشکل مادران نداشتن شیشه شیر بوده که قرار شد دراین‌باره هم اقدامات لازم صورت گیرد و تأمین شود.


عابدی در پایان در مورد برخی گلایه‌ها از نبود پزشک کافی در مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: دراین‌باره باید روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در مناطق سیل‌زده برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند تا اگر ازلحاظ پزشک با کمبود مواجه‌اند از گروه‌ها و تیم‌های اضطراری کمک گرفته و پوشش کافی را بدهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد