hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آشنایی کودکان با فرهنگ منابع طبیعی چرا و چگونه؟

آشنایی کودکان با فرهنگ منابع طبیعی چرا و چگونه؟

با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ منابع طبیعی در شهرستان بردسکن سه برنامه آموزشی برگزار شد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حمیدرضا اقبالی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته ملی کودک (16-22 مهر) و در راستای همکاری مشترک با کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و با توجه به شعار امسال هفته ملی کودک با عنوان "حال خوش کودک ، حال خوش زندگی است" ، سه برنامه فرهنگی آموزشی برای کودکان برگزار شد.
اقبالی گفت :در روزی که به نام "کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی" نامگذاری شده
سه برنامه آموزشی ب
ا هدف آشنایی کودکان با کاشت گل و گیاه و فواید درختان و گیاهان و حفاظت از آنها در روستای عشایری مهلار بالا و پایین ، کتابخانه شهید داوودی و پارک گلهای شهرستان بردسکن برگزار شد .
وی افزود : با آموزش مفاهیم منابع طبیعی و لزوم حفاظت از آنها به کودکان ، فرهنگ منابع طبیعی را از کودکی در ذهن کودک نهادینه می شود و کودکانی تربیت می شوند که نسبت به محیط زیست و طبیعت مسئولیت پذیرند و حضور مسئولانه ای در طبیعت خواهند داشت.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن اضافه کرد در این برنامه که بیش از 200 کودک حضور داشتند کودکان و نوجوانان با فواید کاشت درخت و حفاظت از آنها ، حضور مسئولانه در طبیعت و طرح همیار طبیعت با زبان کودکانه آشنا شدند.
و در پایان نیز کتب ترویجی مناسب با سن کودکان بین آنان توزیع شد.
اضافه می نماید شهرستان بردسکن دارای 250 همیار طبیعت دانش آموز می باشد که در امر حفظ و حراست از اراضی ملی یار و مددکار منابع طبیعی و آبخیزداری هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد