hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| صرفه‌جویی بیش از ۲۰۱ میلیون لیتر بنزین در استان اردبیل

اردبیل| صرفه‌جویی بیش از ۲۰۱ میلیون لیتر بنزین در استان اردبیل

مدیر منطقه اردبیل در بازدید از جایگاه‌های CNG منطقه با اعلام خبر صرفه‌جویی بیش از ۲۰۱ میلیون لیتر بنزین در استان اردبیل افزود: در سال ۹۷ به مقدار ۲۰۱ میلیون مترمکعب گاز CNG در ۶۶ باب جایگاه منطقه اردبیل توزیع‌شده نسبت به سال ۹۶ به میزان ۱/۹% رشد داشته است که از این بابت ۲۰۱ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

سید حجت مدنی با اشاره به فعالیت ۶۶ باب جایگاه CNG در سطح استان اردبیل، بهره‌مندی هم استانی‌ها از سوخت پاک نقش بسزایی در کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در این منطقه توریستی دارد.

بر پایه همین گزارش مدیر منطقه اردبیل از رانندگان محترم خودروهای دوگانه‌سوز خواست که به هنگام مراجعه به جایگاه‌های گاز طبیعی (CNG) حتما به موارد ایمنی، تابلوهای راهنمایی و سخنان کاربران جایگاه گوش‌داده تا دچار مشکل نشوند

بر همین مبنا مدنی افزود: داشتن برچسب استاندارد استفاده از سوخت CNG و پیاده کردن سرنشینان هنگام CNG برای مراجعین به جایگاه‌های عرضه سوخت الزامی است.

او همچنین از تأسیسات و عملیات انبار نفت ناحیه پارس‌آباد بازدید کرد و با کارکنان ناحیه دیدار کرد. سید حجت مدنی به همراه معاون بازرگانی و رئیس روابط عمومی منطقه با حضور در ناحیه پارس‌آباد ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاش و کوشش کارکنان در جهت سوخت‌رسانی مطلوب به مسافرین بیان داشت: امیدواریم باهمت و تلاش مضاعف در سال پیش رو بتوانیم برگ زرینی بر افتخارات صنعت نفت به‌ویژه در حوزه پخش فرآورده‌های نفتی بیفزاییم و به فرموده رهبری گام‌های مؤثری در جهت رونق و حمایت از تولید کالای ایرانی در سال رونق تولید برداریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد