hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فروش حدود ۳ هزار انشعاب فاضلاب در سال ۹۷

فروش حدود ۳ هزار انشعاب فاضلاب در سال ۹۷

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفا جنوب شرقی تهران خبر از فروش نزدیک به سه هزار انشعاب فاضلاب در سال ۹۷ داد.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفا جنوب شرقی تهران خبر از فروش نزدیک به سه هزار انشعاب فاضلاب در سال ۹۷ داد. 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ اجرای پروژه زیست‌محیطی فاضلاب شهری نیاز به مشارکت بیشتر شهروندان در طرح پیش‌فروش اقساطی انشعاب فاضلاب در سال ۹۸ را دارد.
سید عزت ا… موسوی گفت: پارسال با اقدامات انجام‌شده شهروندان جنوب شرق استان تهران در سه شهرستان پیشوا، ورامین و قرچک اقدام به خرید ۲۸۱۵ رشته با آحاد ۵۶۱۲ انشعاب فاضلاب کرده‌اند و در سال جدید انتظار داریم مردم این مناطق مشارکت بیشتری در اجرای این طرح زیست‌محیطی داشته باشند.
وی با اشاره به اجرای طرح پیش‌فروش اقساطی انشعاب فاضلاب در این شهرها افزود: فروش اقساطی انشعاب فاضلاب به‌صورت ویژه از ابتدا بهمن سال ۹۷ در شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک اجرا شد و در شهرستان پاکدشت از تابستان امسال آغاز می‌شود و در این طرح شهروندان می‌توانند با پرداخت ۱۰ درصد هزینه واگذاری انشعاب، اقدام به خرید کنند و مابقی را به‌صورت اقساط ۳۶ ماهه واریز کنند.
موسوی بابیان این مطلب که قیمت هر واحد مسکونی انشعاب فاضلاب 2 میلیون و 650 هزار تومان و هزینه نصب برای هر ساختمان 780 هزار تومان است و این هزینه نصب به‌صورت متناسب بین واحدها تقسیم می‌ شود گفت: برای آگاهی شهروندان و تشویق آنان به خرید انشعاب فاضلاب، راه‌کارهای آموزشی، فرهنگی و تبلیغاتی متنوعی در نظر گرفته‌شده و تلاش می‌شود روند پیش‌فروش فاضلاب در سال جاری با سرعت بیشتری انجام شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد