hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| کمک‌های بین‌المللی حوزه سلامت وارد گلستان شد

گلستان| کمک‌های بین‌المللی حوزه سلامت وارد گلستان شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اولین محموله از کمک‌های بین‌المللی در حوزه سلامت با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال وارد استان گلستان شد.

عبدالرضا فاضل اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده و مساعدت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اولین محموله از کمک‌های WHO وارد استان گلستان شد.

او افزود: امیدواریم با استمرار کمک‌ها از طریق سایر آژانس‌های بین‌المللی از صندوق بین‌المللی کودکان و جمعیت سازمان ملل به‌منظور تشدید مراقبت‌های سلامت و ارائه خدمات بهتر به سیل‌زدگان شاهد ورود بقیه کمک‌ها به مناطق سیل‌زده استان باشیم.

فاضل ادامه داد: این کمک‌ها در سه بخش کنترل بیماری‌های غیر واگیر، مبارزه با بیماری‌های منتقله از حشرات و کنترل بیماری‌های قابل‌انتقال از آب با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال وارد استان گلستان شده است.

او با تأکید مجدد به اینکه دانشگاه علوم پزشکی گلستان طبق وعده خویش تا پایان کار در کنار سیل‌زدگان خواهد ماند، تصریح کرد: این کمک‌ها از طریق معاونت بهداشتی دانشگاه در مناطق سیل‌زده توزیع می‌شود.

فاضل به سیل‌زدگان توصیه کرد: حتما نکات بهداشتی را جدی بگیرند و با متولیان سلامت نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد بروز هیچ‌گونه بیماری واگیر در منطقه نباشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد