hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > همان اصفهانی‌های دوران دفاع مقدس هستيم

همان اصفهانی‌های دوران دفاع مقدس هستيم

باوجوداینکه 175 برنامه و 2000 اجرا از مدت‌ها قبل توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان براي برگزاري هفته فرهنگي اصفهان پیش‌بینی‌شده بود، به‌منظور همدردی با ملت ایران و مناطق سیل‌زده كشور، تمام این برنامه‌ها لغو برای آن‌ها برنامه‌هایي جایگزین می‌شود که بتواند وحدت و انسجام بین مردم را افزايش دهد قدرت اله نوروزی در نشست فصلی مدیران شهرداری با شعار « گام در راه نهاديم به عشق» با بیان این مطلب، ضمن همدردي با هم‌وطنان مصیبت‌دیده گفت: گاهی برخی نعمت‌ها به دلیل بی‌تدبیری تبدیل به مصیبت می‌شود. او ادامه داد: باید تلاش کنیم هر چه در توان داریم برای کمک به سیل‌زدگان به‌کارگیریم.

نوروزی با اشاره به کمک شهرداری اصفهان به مناطق سیل‌زده خرم‌آباد، افزود: شهرداری اصفهان در زمان درست و در اولین روز سیل در خرم‌آباد حضور پیداکرده و کمک‌های خود را تقدیم مردم این شهر، کرد. من نیز به‌عنوان شهردار اصفهان همراه با تجهیزات موردنیاز از شهرداری برای کمک به مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردم تا پیام حمایت شهروندان اصفهانی را به مردم این شهر اعلام کنم.

او همچنین از حضور شهرداری اصفهان برای کمک به بحران ایجادشده در شهر اهواز خبر داد و تأکید کرد: اصفهان به‌عنوان معین استان خوزستان و به‌منظور خدمت‌رسانی برای مهار سیل در محل‌های موردنظر حضور پیدا کرد تا خدمات و امداد خود را به مردم این شهر نیز ارائه دهد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم هر چه زودتر مشکل این شهر نیز برطرف شود، یادآور شد: ما نه‌تنها وظیفه‌داریم کمک‌هایی که تاکنون کرده‌ایم را ادامه دهیم بلکه لازم ديديم با لغو برنامه‌هاي هفته فرهنگي اصفهان با مردم اين استان‌ها همدردي كنيم. این کمک‌ها نباید تنها به امکانات داخل شهرداری محدود شود و باید از کمک‌های مردمی نیز استفاده شود تا بتوانیم با حمایت‌های مردم مشکلات آن‌ها را حل کنیم.

همان اصفهانی‌های دوران دفاع مقدس هستيم

او از لغو برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان به دلیل همدردی با سیل‌زدگان کشور خبر داد و تأکید کرد: امسال باوجوداینکه ۱۷۵ برنامه از مدت‌ها قبل توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری برنامه‌ریزی و دو هزار اجرا پیش‌بینی‌شده بود به‌منظور همدردی با ملت ایران و مناطق سیل‌زده تمام این برنامه‌ها لغو برای آن‌ها برنامه‌های جایگزین تعریف می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه قصد داریم با کمک خود به شهرهای سیل‌زده اعلام کنیم ما همان بسیجی‌های دوران جنگ هستیم، افزود: زمانی که دشمن به خوزستان حمله کرد بچه‌های اصفهان از ابتدا تا انتهای جنگ در آنجا حضور داشتند. این کار را هم‌اکنون نیز انجام می‌دهیم تا بگوییم دفاع از تمامیت كشور و كمك به همنوعان برای ما در اولویت است. لازم است به‌جای سردادن جنگ آب، دیپلماسی با شهرهای دیگر را توسعه داده و از این فرصت در راه اعتلای همه‌جانبه کشور استفاده کنیم.

سنجش پذيري عملكردها در همه حوزه‌های شهرداري دنبال شود

او در ادامه با بیان اینکه لازم است بر اساس برنامه‌ای که در ابتدای کار تیم جدید مدیریت شهری ارائه کرد، مراحل پیشرفت کار هر سه ماه یک‌بار سنجیده شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه ارائه‌شده به شورای شهر اصفهان یک برنامه سنجش پذیر است باید بتوانیم وعده‌های خود را در خصوص این برنامه اثبات کنیم تا برخلاف گفته‌های خود عمل‌نکرده باشيم.

او تصریح کرد: سنجش پذیری می‌تواند ما را به یک ارزیابی درست از عملکرد برساند، بنابراین لازم است سنجش پذیری در همه حوزه‌های شهرداری به‌صورت جدی دنبال شود.

نوروزي، در ادامه با بیان اینکه برای بیان استراتژی‌های خود لازم است همسویی در برنامه‌ها ایجاد کنیم، تأکید کرد: سال گذشته سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم زیرا طبق برنامه‌ای که داشتیم جلو رفتیم و در همه حوزه‌ها موفقیت‌هایی حاصل شد. بر اساس اين شاخص، مثلا اگر در سال ۹۸ پروانه‌ای دیرتر از یک ماه صادر شود یا صدور پایان ساخت بیش از ۴۵ روز طول بکشد به معنای این است که از سال 97 عقب‌افتاده‌ایم.

هيچ پروژه‌ای به دليل بدهي متوقف نشد

او با بیان اینکه خوشبختانه رضایتمندی مردم به‌طور تقریبی در سال گذشته حاصل شد، گفت: از سالن اجلاس گرفته تا رینگ حفاظتی و پل اردستانی و پروژه نمایشگاه و ... همه پروژه‌های عمرانی شهر با وجود بحران‌های بسیار زیاد در سال 97 در حال کار است و در سال گذشته هیچ پروژه‌ای به دلیل بدهکاری متوقف نشد.

نوروزی اظهار کرد: تعیین تکلیف هزار میلیارد تومان بدهی بانکی و گرفتن همین مبلغ اوراق مشارکت، موفقیت‌های بزرگی در سال 97 بود؛ اما ادامه اين روند و استفاده از اين شرايط، نیاز به پیگیری و تلاش زياد دارد. همچنين شهرداري در سال 97 چابك سازي را در دستور كار داشت و امسال هم اين روند را ادامه خواهد داد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در حوزه مالی و اقتصادی سال گذشته اتفاقات بسیار مهمی رخ داد و بسیاری از بدهی‌ها پرداخت و اوراق مشارکت گرفته شد، افزود: در حوزه فرهنگی هم اگرچه حوزه‌ای است كه به دلیل وجود دیدگاه‌ها و سلايق مختلف، بسیار چالش‌برانگیز و سخت است، بااین‌وجود نوروز امسال همه مردم از اجرای این برنامه‌های فرهنگی و زیباسازی شهر رضایت داشتند. سال گذشته نیز چند رویداد مهم از جمله هفته فرهنگی اصفهان در اردیبهشت‌ماه و روز اصفهان برگزار شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد