hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > برانکو: حالا برای قهرمانی آسیا می جنگیم

برانکو: حالا برای قهرمانی آسیا می جنگیم

برانکو ایوانکوویچ، در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس این موضوع را یادآوری کرد که چهار سال پیش که وی این تیم را تحویل گرفت، سرخ‌ها صرفاً برای بقا می‌جنگیدند و الان دو سه فصلی است که سودای قهرمانی آسیا را در سر دارند.
برانکو ایوانکوویچ، در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس این موضوع را یادآوری کرد که چهار سال پیش که وی این تیم را تحویل گرفت، سرخ‌ها صرفاً برای بقا می‌جنگیدند و الان دو سه فصلی است که سودای قهرمانی آسیا را در سر دارند. وی از پیام‌های تبریک مرتبط با چهار ساله شدن حضورش در جمع قرمزها تشکر کرد و گفت:« چهار سال هم برای یک مربی، زیاد است چه برسد به من که به گونه‌ای کار می‌کنم که انگار قصد اقامتی 100 ساله را در این تیم دارم. قدر مسلم اینکه ما هرگز نباید به سطح چهار سال پیش خود برگردیم و حالا برای قهرمانی آسیا می جنگیم.»
سرمربی پرسپولیس درباره دیدار مهم قرمزها با الاهلی عربستان در مسابقات این هفته لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: «خوشبختانه با وجود خستگی بازیکنان‌مان، تمرین پرنشاطی در روز شنبه داشتیم. الاهلی هم روز جمعه در یکی از دربی‌های لیگ عربستان، الشباب را شکست داد اما هدف ما، فتح این مسابقه است. من مجبور شدم، امروز (شنبه) به خلیل‌زاده و بودیمیر که بسیار خسته‌اند، استراحت بدهم و بیرانوند هم احساس خستگی می‌کند زیرا به وضعیت سیل‌زدگان استان لرستان رسیدگی می‌کرده است.» برانکو درباره لغزش‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «این به خاطر قوی بودن تیم‌های گروه است ولی در چهار بازی باقیمانده می‌توان دست به هر کاری زد.»
وی همچنین درباره داور انتخاب شده برای قضاوت مسابقه پرسپولیس با الاهلی گفت: «داوری را انتخاب کرده‌اند که سال پیش در مرحله نهایی، سیامک نعمتی را اخراج و کار ما را سخت‌تر کرد اما ایرادی ندارد و باید به کار خودمان بپردازیم.»
ایوانکوویچ درباره شانس‌های قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هم صحبت کرد:«هنوز رقبای ما هم از این شانس برخوردارند و فاصله تراکتورسازی با ما از 2 امتیاز فراتر نمی‌رود و فقط در پایان لیگ مشخص می‌شود کدام تیم قهرمان شده است.»
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد