hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آغاز به کار شهردار اصفهان با حضور در کنار شهیدان و مردم حصه+فیلم

آغاز به کار شهردار اصفهان با حضور در کنار شهیدان و مردم حصه+فیلم

شهردار اصفهان در نخستین روز کاری پس از ادای احترام به مقام والای شهیدان، به میان مردم منطقه کم‌برخوردار حصه رفت و ضمن گفت‌و‌گو با مردم این مناطق از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم‌زاده، شهردار جدید اصفهان در نخستین روز کاری به همراه رئیس و اعضای شورای شهر پس از ادای احترام به مقام والای شهیدان، به میان مردم منطقه کم‌برخوردار حصه رفتند و ضمن گفت‌و‌گو با مردم این مناطق  از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان قرار گرفتند.
 
 
 
   
  شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر بعد از گلستان شهدا در منطقه کمتر برخوردار حصه حضور یافتند.
 
 
  علی قاسم‌زاده ضمن بازدید از این منطقه، با مردم منطقه گفت‌وگو کرد و از نزدیک صحبت‌های آنان در خصوص نیازمندی‌های منطقه و اقدامات لازم جهت بهبود وضعیت مردم منطقه را شنید؛ فضای سبز، بلاتکلیفی زمین‌های منطقه و نبود امنیت اجتماعی از جمله مشکلاتی بود که مردم این منطقه با شهردار اصفهان در میان گذاشتند.
         شهردار اصفهان و شورای اسلامی شهر توجه به نقاط محروم شهر را در اولویت برنامه‌های خود اعلام کرده‌اند و حضور در این مناطق به عنوان نخستین برنامه کاری شهردار اصفهان، نشان‌دهنده توجه و عزم شهردار برای حل مشکلات مناطق محروم شهر است.
امتیاز: (از رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد