hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل لباس عروس ساتن

مدل لباس عروس ساتن

در دوخت لباس عروس ها از پارچه های مختلف نظیر ساتن و گیپور و دانتل و … استفاده می شود که هر کدام از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند, در ادامه این مطلب انواع مدل لباس ساتن با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل پیراهن عروسی ساتن زیبایی و جذابیت خاصی دارد و این مدل پیراهن نوعروس مانند بقیه لباسهای عروس ها در انواع طرح های ساده و کار شده موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و ویژگی های ظاهری خود طرح و مدل پیراهن عروسی خود را انتخاب کنید، در ادامه مطلب مدل هایی از لباس عروس ساتن را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد بنابراین بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

لباس عروس گیپور و لباس عروس دانتل و ساتن، از انواع مدل های محبوب و پرطرفدار در بین عروس ها هستند که در برخی از مدل لباسهای عروس از ترکیب پارچه مختلف استفاده شده است که این مدل لباسهای کار شده زیبایی و جذابیت خاصی را به فرم اندام شما می دهند.

مدل لباس عروس ساتن با جدیدترین طرح های مد سال

پارچه ساتن از انواع پارچه ها با سطح صاف و براق است. پیراهن عروس هایی که با پارچه ساتن دوخته می شوند تن پوشی شیک و متفاوت دارند و از زمان های گذشته تا به امروز این مدل لباسها توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده اند.

در برخی از مدل های لباسهای عروس ساتن، از پارچه های گیپور و دانتل و سنگ های تزیینی برای تزیین لباس عروس استفاده شده است که اغلب در این مدل ها از پارچه گیپور در قسمت بالاتنه لباس نظیر آستین و یقه استفاده می شود. در برخی از مدل لباس عروس ها نیز در از پارچه دانتل و گیپور در قسمت پایین تنه لباس استفاده می شود.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد