hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کدام گزینه‌ها شانس بیشتری برای تصدی شهرداری زنجان دارند؟

کدام گزینه‌ها شانس بیشتری برای تصدی شهرداری زنجان دارند؟

با انصراف روح‌الله حسنی، همچنان رقابت برای شهرداری زنجان بیش از پیش به چشم می‌خورد و در این بین راشاد، قنبری و عیوض‌زاده از شانس بیشتری برای شهردار شدن بهره‌مند هستند.
چند وقتی است که شورای شهر زنجان چند گزینه نهایی را برای انتخاب شهرداری انتخاب کرده‌اند که البته ناگفته نمایند این لیست پیشنهادی قبل از اعلام رسمی توسط سخنگوی شورای شهر، از سوی خبرنگار تسنیم پیش‌بینی شده بود و خبر رسمی آن در 31 مرداد ماه روی خروجی خبرگزاری نیز رفته بود.
حال با این تفاسیر طبق گفته سخنگوی شورای شهر زنجان "روح‌الله حسنی" یکی از نامزدهای شهرداری زنجان استعفا داد و بنابراین جدال بر سر کرسی شهرداری زنجان بین چند گزینه اصلی باقی مانده و باید ببینیم بالاخره 9 عضو شورای شهر زنجان به چه کسی رای خواهد داد. اگرچه این پروسه کمی طولانی شده و اکثر مراکز استان‌های کشور، شهرداران خود را انتخاب کرده است ولی همچنان رئیس شورای شهر زنجان معتقد است که نخست باید تغییر و تحولات در استانداری رخ دهد و سپس استعلامات شهردار زنجان به وزارت کشور و استانداری زنجان فرستاده شود.
عباس راشاد، عباس قنبری، حسن عیوض‌زاده، محمدجواد سروش‌مهر، سعید رفیعی و منصور سلطان‌محمدی گزینه‌های نهایی شهرداری زنجان محسوب می‌شوند که طبق پیش‌بینی‌ها شانش سه گزینه نخست از بقیه گزینه‌ها بیشتر است و احتمال شهردار شدن آن سه گزینه بیشتر به نظر می‌آید. همچنین برنامه‌های ارسالی این سه گزینه بیش از بقیه کامل‌تر است و طبق پیش‌بینی‌های خبرنگار تسنیم شورای شهر زنجان تمایل زیادی به انتخاب سه گزینه راشاد، قنبری و عیوض‌زاده دارند.
با این تفاسیر همچنان مردم استان زنجان منتظر انتخاب شدن پست‌های کلیدی استان هستند که بر خلاف دوره‌های گذشته هم مجمع نمایندگان استان و هم اعضای شورای شهر بر بومی بودن استاندار و شهردار تاکید کرده‌اند. اگرچه کمی روند انتخاب شهردار طولانی شده ولی امیدواریم با اتحاد و همدلی که شورای شهر زنجان با یکدیگر دارند بر سر یک گزینه نهایی توافق کنند تا شهر زنجان که متاسفانه به دلیل مدیریت‌های ضعیف قبلی از رشد و توسعه عقب مانده است، به پیشرفت قابل توجهی در سال‌های آتی دست یابد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد