hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آموزش بستن روسری

آموزش بستن روسری

روسری اکسسوری کاربردی برای خانم ها به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید شیک پوش و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ روسری و نحوه بستن روسری دخترانه و زنانه حساسیت لازم را به خرج بدهید.

نحوه بستن روسری بزرگ با روسری های قواره کوچک کمی متفاوت می باشد و بهتر است شما با نحوه بستن این طرح روسری ها نیز آشنا باشید تا بتوانید در صورت استفاده از هر یک از آن ها از روشی مناسب استفاده کنید.

روسری ها در انواع مدل های طرح دار و گلدار و ساده موجود می باشند و اگر شما ساده پوش هستید بهتر است مدل روسری تان را طرح دار انتخاب نمایید همچنین اگر از اکسسوری ها و لباس هایی طرح دار و گلدار در پوشش خود استفاده می کنید بهتر است مدل روسری تان را ساده انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که برای بستن روسری می توانید از روش های ساده یا خاص استفاده کنید که اگر روسری تان را از بین مدلهای ساده انتخاب کرده اید بهتر است آن را به کمک روشی خاص و متفاوت ببندید و اگر روسری طرح دار یا گلداری را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است برای بستن آن از روشی ساده استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید برای بستن روسری از گیره روسری استفاده نمایید که این گیره ها در انواع طرح های مختلف موجود می باشند و به دختران جوان خوش سلیقه و جذاب توصیه می شوند از این اکسسوری در استایل خود استفاده نمایند. برای بستن روسری بهتر است به سبک پوشش خود نیز توجه داشته باشید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.


امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد