hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > 1800 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بردسکن دورهای آموزش منابع طبیعی را فرا می گیرد.

1800 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بردسکن دورهای آموزش منابع طبیعی را فرا می گیرد.

1800نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بردسکن دوره های آموزشی  منابع طبیعی و آبخیرداری را تا پایان سال جاری فرا می گیرند.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری شهرستان بردسکن دوره های آموزشی مرتبط با منابع طبیعی  و آبخیزداری را به صورت حضوری و مجازی با توجه به شرایط رنگ بندی کرونا فرا می گیرند.
اقبالی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن با بیان این خبر گفت کودکان سرمایه های گرانبها برای آموزش مفاهیم منابع طبیعی هستند.
وی افزودآموزش هر موضوعی در کودکی باعث می شود که آن موضوع در ذهن کودک نهادینه شود و این نوع آموزش ماندگاری و تاثیرگذاری بسیار بیشتری از آموزش در بزرگسالی خواهد داشت
اعظم ملایی کارشناس  آموزش و ترویج اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن نیز در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و بهره گیری از روش های متنوع هنری نظیر نقاشی ، اجرای نمایش ، سرود ، تئاتر و کاردستی در امر آموزش کودکان موفق تر خواهیم بود.
ملایی بیان داشت از آنجایی که آموزش به کودکان روشهای خاص خود را می طلبد با مشارکت فعال کودکان در فعالیت های هنری و مشارکت آنها در اجرای یک برنامه آموزشی  هم آموزش آسانتر صورت می گیرد و هم کودکان لذت بیشتری از این فعالیت خواهند برد و موجب علاقه مندی آنها به موضوعات دیگر منابع طبیعی خواهد انجامید . لازم به ذکر است در این راستا بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بردسکن و  اداره منابع طبیعی و آبخیزداری  برگزار شده است که همکاري در اجرای برنامه های  فرهنگی، هنری، ادبی و آموزشی در راستای حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری  ، آموزش مفاهیم منابع طبیعی  به‌منظور تغییر الگوی رفتار ، اجرای برنامه‌های تفریحی، فرهنگی در زمینه منابع طبیعی در قالب برگزاری برنامه‌های مناسبتی، جشنواره‌ها، همایش‌ها، اردو‌ها ، کارگاه‌های آموزشی، مسابقه‌ها، نمایشگاه‌ها با همکاری هر دو دستگاه و تشکیل کارگروه‌های مشترک و هم‌افزایی در راستای افزایش بهره‌وری با استفاده از پتانسیل‌های مشترک اعم از نیروی انسانی و سخت‌افزاری، توان تخصصی و فرهنگی طرفین از دیگر تصمیمات این نشست بود . برگزاری کارگاههای آموزش منابع طبیعی و آبخیزداری ویژه مربیان کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعطای کارت همیار طبیعت به آنان ، سازماندهی کودکان و نوجوانان در قالب همیار طبیعت از دیگر مواردی بود که در این نشست تصمیم گیری باشد.
امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد