hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جریمه حدود ۳ هزار خودرو متخلف در اصفهان

جریمه حدود ۳ هزار خودرو متخلف در اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: حدود چهار هزار و ۸۴۸ تذکر شفاهی به رانندگان داده شد، حدود سه هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو به مسیر شهر مبدا بازگشت داده شدند و حدود دو هزار و ۳۰۴ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۷۰۰ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص میزان رعایت‌ها در مبادی ورودی استان اصفهان، اظهار کرد: در پایان تعطیلات گذشته محدودیت‌ها آنچنان رعایت نشد و در ترددهای بین استانی و بین شهری موارد تخلفاتی داشتیم.

وی با اشاره به اعمال قانون خاطیان در تعطیلات آخر هفته گذشته، افزود: در حال حاضر تردد در محورها روان و عادی است و در هفته گذشته ممنوعیت‌های تردد بین استانی حدود ۸۵ درصد رعایت شده و در ترددهای بین شهری نیز میزان رعایت محدودیت‌ها حدود ۶۰ درصد بوده است، اما انتظار داریم که میزان رعایت محدودیت‌های تردد در مبادی ورودی استان به صددرصد برسد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با توضیح این که پلاک‌های غیربومی در آخر هفته گذشته در استان مشاهده می‌شد، تصریح کرد: پلاک‌های غیربومی در استان اصفهان بیشتر به دلیل مأموریت و شغل افراد بوده است اما برخی، محدودیت‌ها را رعایت نکردند و اعمال قانون شدند.

بازگرداندن بیش از ۳ هزار خودرو به مسیر شهر مبدا

وی با اشاره به آمار جرایم ثبت شده و اعمال قانون خودروهای متخلف از ۳۰ تیرماه تا یکم مردادماه، اضافه کرد: حدود چهار هزار و ۸۴۸ تذکر شفاهی به رانندگان داده شد، حدود سه هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو به مسیر شهر مبدا بازگشت داده شدند و حدود دو هزار و ۳۰۴ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۷۰۰ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند.

زارع با بیان این که تردد خودروها از طریق سامانه هوشمند رصد شده و در صورت ورود پلاک‌های غیربومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان اعمال قانون می‌شوند، گفت: در شرایط قرمز ورود و خروج به شهرها و دیگر استان‌ها ممنوع است و شامل جریمه می‌شود همچنان در ۹ نقطه از استان نظارت‌های فیزیکی انجام می‌شود.

وی در خصوص واژگون شدن اتوبوسی از مبدا تهران به مقصد یزد در آزادراه کاشان به نطنز، خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت چهار بامداد امروز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در هشت کیلومتری ورودی بادرود منطقه "ترگل" گزارش شده که علت آن عدم توجه به مسیر جلو بوده است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با تاکید بر این که یک اتوبوس مسافربری تهران به یزد واژگون شده است، تصریح کرد: این اتوبوس هیچ مسافری نداشته و تنها چهار راننده و کمک راننده در اتوبوس بودند که این حادثه باعث شد کمک راننده جان خود را از دست بدهد و سه سرنشین دیگر هم مصدوم شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد