hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعداد بستری‌های کرونا در البرز ۴ رقمی شد

تعداد بستری‌های کرونا در البرز ۴ رقمی شد

سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال در حال انجام است ولی با توجه به سرعت بالای آن به نظر می‌رسد به زودی واکسیناسیون افراد کمتر از ۶۰ سال آغاز شود.
مهرداد بابایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری و ۶۱ نفر هم ترخیص شدند.
وی ادامه داد: متاسفانه از دیروز تا امروز( دوم مرداد) ۱۸ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۱۰۴۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
به گفته این مسئول طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۴۰۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند.
بابایی در پاسخ به اینکه پیش بینی شیب کرونا برای دو هفته آینده استان چگونه است، گفت: این شیب قابل پیش بینی نیست و به میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، میزان ایمنی نسبی ایجاد شده در استان و همچنین اجرای محدودیت‌های اعمال شده از سوی صنوف بستگی دارد.
وی با اشاره به اینکه روزانه به تخت‌های کرونایی بیمارستان‌های استان اضافه می‌شود، توضیح داد: روزانه تعدادی از تخت‌های غیرکرونایی استان به بیماران جدید اختصاص پیدا می‌کند و در شرایط فعلی این کار به سختی انجام می‌شود چون وظیفه داریم به سایر بیماران هم خدمات لازم را ارائه دهیم.
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز اضافه کرد: بدون شک هر چقدر به تعداد بیماران کرونایی اضافه شود، برای درمان سایر بیماران غیر کرونایی با چالش مواجه می‌شویم.
وی با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در استان گفت: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال در حال انجام است ولی با توجه به سرعت بالای آن به نظر می‌رسد به زودی واکسیناسیون افراد کمتر از ۶۰ سال آغاز شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد