hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهران| کمبود بیش از 12 هزار کلاس درس در استان

تهران| کمبود بیش از 12 هزار کلاس درس در استان

استاندار تهران در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: اگر توسعه در همه ابعاد و بهره‌مندی مردم را هدف مطلوب بدانیم، باید بدانیم، دانش و دانایی مهم‌ترین رکن توسعه است.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: اگر به دانایی بها دهیم، باید بدانیم، نظام آموزشی هر کشور درگاه و دروازه توسعه است، در این نظام نیز آموزش‌وپرورش اهمیت ویژه‌ای دارد، چراکه مخاطبان این نظام در طلایی‌ترین مقطع سنی قرار دارند و رشد علمی، تکامل همه‌جانبه و ... بسیار اهمیت دارد، امروز دنیا به این جمع‌بندی رسیده است، اما این اهمیت در آموزه‌های دینی ما نهادینه‌شده است.

استاندار تهران گفت: نباید تنها به القا محفوظات به فرزندان اهمیت دهیم، باید به تربیت او نیز توجه داشته باشیم.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان تهران اصلی‌ترین تربیت‌های ارائه‌شده به آینده‌سازان را در مدارس دانست و گفت: در مقابله با بحران‌هایی مانند زلزله، آسیب‌های اجتماعی و ... باید اقدامات اساسی و ریشه‌ای را از مدارس آغاز کرد و باید بپذیریم، هنوز ضعف داریم و باید تلاش کنیم.

او تشکیل شوراهای آموزش‌وپرورش را در جهت استفاده از همه ظرفیت‌های حقیقی و حقوقی برای رسیدن به اهداف تربیتی و آموزشی دانست و افزود: هنوز جامعه نتوانسته این پیام را دریافت کند که آموزش‌وپرورش اهمیت دارد، ارائه مجوز ساخت‌وساز در منطقه ۲۲ توسط شهردار بدون در نظر گرفتن فضای مدرسه و ... بی‌اعتنایی به آموزش‌وپرورش است و باید وی مواخذه شود.

محسنی بندپی گفت: بیش از هزار مدرسه در شهرستان‌های استان تهران از وسایل گرمایشی استاندار و مناسب محروم هستند و باید حتما یک حادثه رقم بخورد تا به خود بیاییم، ما امروز بیش از ۱۲ هزار کلاس درس در این استان نیاز داریم و لذا کار فوق‌العاده‌ای می‌طلبد، این امر نیز با تلاش و کوشش میسر است.

او با انتقاد از آموزش تئوری به دانش آموزان و تکالیف سنگین گفت: در جهت حل این ضعف‌ها گام‌های خوبی برداشته‌شده که باید تداوم یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد