hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > کرونای دلتا با چه علائمی بروز می‌کند؟

کرونای دلتا با چه علائمی بروز می‌کند؟

رییس انجمن متخصصان داخلی گفت: متاسفانه نوع کرونای دلتا همه جای بدن را در بر می‌گیرد. اکنون بسیاری از افراد با گرفتاری در ناحیه چشم به پزشک مراجعه می‌کنند که متاسفانه مجبور به تخلیه چشم می‌شوند.
ایرج خسرونیا در پاسخ به این پرسش که «اکنون کرونای دلتا با چه علائمی بروز می‌کند؟»، گفت: متاسفانه نوع کرونای دلتا همه جای بدن را در بر می‌گیرد؛ از چشم، مغز، اعصاب، کبد، چشم، دستگاه گوارش و کلیه. در هر فردی ممکن است با نوعی از این علائم مشاهده شود.

رئیس انجمن متخصصان داخلی ادامه داد: اکنون بسیاری از افراد با گرفتاری در ناحیه چشم به پزشک مراجعه می‌کنند که متاسفانه مجبور به تخلیه چشم می‌شوند.

این استاد بیماری‌های داخلی با اشاره به علائم گوارشی کرونای دلتا، بیان داشت: علائم گوارشی کرونای دلتا نیز وجود دارد؛ به شکلی که فرد با حالت استفراغ، تهوع، اسهال، دل درد و دل پیچه به پزشک مراجعه می‌کند؛ به طوری که ابتدا فکر می‌کنیم مسمومیت غذایی است، اما تشخیص داده می‌شود تمام سیستم بدن درگیر شده و علائم کرونای دلتا و تست مثبت می‌شود.

خسرونیا ابراز داشت:همکاران پزشک توجه داشته باشند به افرادی که با اسهال و استفراغ مراجعه می‌کنند نگاهی به ابتلای فرد به کرونا نیز داشته باشند.

وی متذکر شد:همچنین همکاران چشم پزشک توجه کنند افرادی به دلیل قرمزی چشم، ناراحتی و اشک ریزه مراجعه می‌کنند، اما آن‌ها باید به فکر ابتلای فرد به کرونا نیز باشند.

این استاد بیماری‌های داخلی با بیان اینکه کرونای دلتا تابلو‌های مختلفی دارد، ابراز داشت:این ویروس سریع افراد و خانواده را درگیر می‌کند و دسته جمعی گرفتار کرده و بیمار را سریع راهی بیمارستان می‌کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد