hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برای دریافت واکسن کرونا در زنجان به کدام پایگاه‌ها مراجعه کنیم؟

برای دریافت واکسن کرونا در زنجان به کدام پایگاه‌ها مراجعه کنیم؟

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۱ مرکز تجمیعی در شهر زنجان برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در حال فعالیت است.
محمدرضا صائینی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با مراکز واکسیناسیون زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ پایگاه واکسیناسیون از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر در حال خدمت‌رسانی به شهروندان زنجانی هستند.
وی با بیان اینکه افراد بالای ۶۵ سالی که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، نسبت به این امر اقدام کنند، افزود: افراد بالای ۶۵ سال می‌توانند در سامانه salamt.gov.ir برای واکسیناسیون ثبت‌نام کنند.
این مسئول در رابطه با پایگاه واکسیناسیون خودرویی، تصریح کرد: پایگاه خودرویی واکسیناسیون شماره یک در پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان جنب دانشکده داروسازی قرار دارد و به افراد مشمول فاز یک برنامه ملی و واکسن سالمندان که مایل به دریافت واکسن کرونا در داخل خودرو هستند، اختصاص یافته و از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با پایگاه شماره ۲ واکسیناسیون، افزود: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۲ واقع در پردیس دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به گروه‌های هدف است.
صائینی در رابطه با پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۳، اظهار کرد: این پایگاه واقع در سالن ورزشی برق منطقه‌ای زنجان در خیابان اول شهرک کارمندان از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر اقدام به تزریق واکسن سالمندان می‌کند.
وی در رابطه با پایگاه واکسیناسیون شماره ۵ و ۶ زنجان، افزود: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۵ نیز در سالن ورزشی پیام و پایگاه تجمعی واکسیناسیون شماره ۶ در سالن ورزشی هلال‌احمر از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر آماده واکسیناسیون سالمندان است.
این مسئول در رابطه با پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۸ و ۹، تصریح کرد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۸ در سالن ورزشی شهدای بسیج واقع در مزار پایین زنجان و پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۹ واقع در سالن ورزشی امام علی (ع) واقع در سه راه امجدیه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ آماده تزریق واکسن به سالمندان هستند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان با بیان اینکه پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۱۰ در سالن مدیریت بحران بشیر موسوی در شهرک الهیه زنجان قرار دارد، گفت: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره ۱۱ واقع در سالن ورزشی بسیج جنب کلینیک مطهری زنجان در شهرک رجایی برای واکسیناسیون گروه‌های هدف از ساعت ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ در حال فعالیت است.
صائینی در رابطه با پایگاه واکسیناسیون بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان، اظهار کرد: پایگاه واکسیناسیون آیت‌الله موسوی نیز در خصوص واکسیناسیون پرسنل بیمارستان موسوی زنجان، بیماران خاص طبق فراخوان پیامکی به بیماران سرطانی، ام.اس، پیوند کبد و کلیه  از ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ خدمت‌رسانی می‌کند.
وی در رابطه با پایگاه واکسیناسیون بیمارستان ولی‌عصر زنجان، خاطرنشان کرد: پایگاه واکسیناسیون بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان نسبت به واکسیناسیون پرسنل بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان اقدام کرده و پرسنل‌ این بیمارستان می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد