hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هنر ابزاری قدرتمند برای آموزش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین کودکان شهرستان بردسکن

هنر ابزاری قدرتمند برای آموزش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین کودکان شهرستان بردسکن

هنر ابزاری قدرتمند برای آموزش و اشاعه فرهنگ منابع طبیعی در بین کودکان شهرستان بردسکن می باشد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حمیدرضا اقبالی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن با بیان این خبر گفت:همکاری مستمر با کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان تاکنون منشأ اثرات مثبت و سازنده در تهیه کلیپ های آموزشی ، ترویجی با مفاهیم منابع طبیعی و آبخیزداری ویژه کودکان شده است.

به مناسبت 27 خرداد سالروز جهانی بیابان زایی ، کارگاه بیابان زایی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با هدف آشنایی بیشتر کودکان با مخاطرات بیابان زایی ، پیشروی کویر و نقش هر فرد در حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری و اراضی ملی بر پا شد.

اعظم ملایی کارشناس ترویج اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن با بیان این خبر گفت: آموزش مفاهیم منابع طبیعی با استفاده از ابزار هنر باعث یادگیری بیشتر موضوع و ماندگاری آن در ذهن کودک می شود.

وی افزود:اعتماد به نفس در کودک و ایجاد فضایی شاد و با نشاط برای کودکان از دیگر مزایای هنر نمایش در آموزش است .

ملایی ادامه داد با توجه به استمرار و تنوع بخشی به آموزش و ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری و با عنایت به نقش کودکان که مادران و پدران آینده هستند مقدمات امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بردسکن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراهم شده که بزودی انجام خواهد شد
.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد