hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > معضل آبگرفتگی میدان آزادی برای همیشه تمام شد

معضل آبگرفتگی میدان آزادی برای همیشه تمام شد

شهردار منطقه ۵ با اشاره به جمع آوری آب‌های سطحی میدان آزادی و خیابان محمدعلی جناح گفت: با تدابیر اندیشیده شده از این پس دیگر شاهد آبگرفتگی و آب ماندگی در میدان آزادی نخواهیم بود.
محمود کلهری شهردار منطقه 5 در جریان بازدید از روند پروژه جمع‌آوری آبهای سطحی میدان آزادی و خیابان محمدعلی جناح گفت: سال های سال شاهد این بودیم که در زمان بارندگی میدان آزادی به خاطر حجم زیاد ورودی آب ها درگیر آب ماندگی و آبگرفتگی می شد. دراین مدت زمان کوتاه با دستور شهردار تهران، شهرداری برنامه‌ریزی دقیق انجام داد که به شکل اصولی آب‌های سطحی میدان آزادی را جمع‌آوری کنیم.
وی افزود: در این میان دو بحث مطرح بود و این آبگرفتگی هم مشکلاتی در تردد برای شهروندان ایجاد می‌کرد و هم خطری بود که خود برج را تهدید می‌کرد.  امروز شاهد این بودیم که عملیات عمرانی کانال‌کشی و پروسه جمع‌آوری آب‌های سطحی میدان آزادی تمام شده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد تا دیگر شاهد هیچگونه آبگرفتگی و آب ماندگی در میدان آزادی نباشیم.
کلهری در پایان به  جمع آوری آب‌ماندگی شهرک اکباتان، بیمه و  آپادانا اشاره کرد و افزود: در این سه محله نیز شاهد مشکل آبگرفتگی و آب ماندگی بودیم که با لوله‌گذاری و کانا‌ل‌کشی حدود 1600 متر و اتصال آن به  کانال بزرگراه آیت‌الله سعیدی به طور کامل مشکل این سه محل در بحث آبگرفتگی و آب ماندگی حل می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد